معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تردمیل دستی هیچ ارتباطی با فناوری ندارد زیرا با برق کار نمی کند و کنسولی ندارد که پیشرفت شما و سایر داده های اساسی را در آن نشان دهد. تردمیل دستی کاملاً ساده است زیرا زیر آن غلطک هایی قرار دارد که هنگام راه رفتن یا دویدن روی تسمه تردمیل مطابق با حرکت شما می دوند یا حرکت می کنند. این تردمیل ها هیچ ارتباطی با برق ندارند. درواقع حرکت این تردمیل های بدون موتور ارزان از طریق فعالیت های شماست و با خرید تردمیل بدون موتور ارزان باید با دویدن روی تردمیل، سرعت خود را کنترل کنید.

بسیاری از مردم خرید تردمیل بدون موتور ارزان را ترجیح می دهند زیرا واقعاً مقرون به صرفه بوده و نگهداری آنها در خانه ها نیز آسان است. آنها واقعاً فضای کمی را اشغال می کنند. علاوه بر این، برخی از مدل های تردمیل دستی نیز جمع می شوند که به این معنی است که شما می توانید پس از تمرین در هر زمان از روز، آن را در گوشه ای کنار بگذارید. این باعث می شود فضای زیادی را اشغال نکند و به شما امکان می دهد سالن ورزشی خانه خود را مرتب و تمیز نگه دارید.

راهنمای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

  1. تعیین بودجه برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

تعیین بودجه یک نقطه شروع عالی است اما باید بدانید که برای انتخاب بهترین تردمیل برای خانه خو، ممکن است نیاز به انعطاف پذیری قیمت داشته باشید. در صنعت تردمیل واقعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. بنابراین قیمت یک عامل تعیین کننده در خرید تردمیل بدون موتور ارزان است.

  1. سنگین ترین کاربر برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

به عنوان یک قانون کلی، هنگام خرید تردمیل بدون موتور ارزان، باید وزنی که تردمیل تحمل می کند را از جمع 50 پوند بیشتر از وزن سنگین ترین کاربر آن در نظر بگیرید.

  1. نوع کاربری را برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان مشخص کنید

فردی که می خواهد برای یک ماراتن تمرین کند، به یک تردمیل متفاوت نیاز دارد. در واقع نوع کاربری خود را از خرید تردمیل بدون موتور ارزان تعیین کنید. یک دونده حرفه  ای هستید یا تنها روزی دو ساعت روی تردمیل بدون موتور ارزان راه می روید؟

  1. چقدر فضا برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان دارید؟

آیا یک مکان اختصاصی برای تردمیل (سالن ورزشی خانگی) در نظر گرفته اید یا قرار است فضای اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما را اشغال کند؟ اگر مساحت زیادی دارید، ممکن است به تردمیل کم مصرف یا تردمیل تاشو نیاز نداشته باشید. اگر فضای محدودی دارید، ممکن است بخواهید تردمیل تاشو بخرید. هنگام در نظر گرفتن مارک ها، به عرض و طول کلی تردمیل نگاه کنید و اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن را در اتاق خود جای بدهید.

  1. ضمانت تولید کننده برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان را چک کنید

در خرید تردمیل بدون موتور ارزان به ضمانت نامه تردمیل توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که سازنده ضمانت را رعایت کند. اغلب شرایط و ضوابط پنهانی وجود دارد که فقط در کتابچه های راهنمای مالک ذکر شده است. این به نفع تولید کننده است زیرا مشتری فقط پس از خرید تردمیل بدون موتور ارزان می تواند آنها را بخواند. قبل از خرید به دنبال کتابچه راهنمای کاربر تردمیل به صورت آنلاین باشید تا مطمئن شوید ضمانت کافی را دارد.

نحوه کار تردمیل بدون موتور ارزان

در خرید تردمیل بدون موتور ارزان و استفاده از آن باید بسیار مراقب باشید زیرا دکمه توقف اضطراری ندارند. برای حفظ تعادل باید محکم به کمربند بچسبید و با هر دو پا خود را به جلو ببرید. همچنین می توانید سرعت خود را کم کرده و منتظر بمانید تا تردمیل به تدریج به سرعت کمتری برسد و سپس می توانید با دقت از آن پیاده شوید.

قیمت تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل دستی هزینه بسیار کمتری دارد. قیمت پایین تردمیل بدون موتور نسبت به تردمیل برقی به دلیل عدم استفاده از نیروی برق است. نیروی حرکت تردمیل بدون موتور ارزان توسط خود شما تأمین می شود. در ابتدا ورزش با تردمیل بدون موتور ارزان  کمی سخت است. اما پس از مدتی راه رفتن روی آن می توانید خود را کنترل کنید.

ویژگی های خرید تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل بدون موتور ارزان بسیار کوچک است بنابراین می تواند در یک فضای کوچک مانند گوشه ای از اتاق جای بگیرد. بعضی از مدل های تردمیل بدون موتور ارزان تا می شوند تا بتوانید آنها را در زیر تخت یا فضای کوچک دیگری ذخیره کنید. هر جا که آن را قرار دهید می توانید اطمینان داشته باشید که در آنجا می تواند مورد استفاده قرار گیرد زیرا بدون نیاز به برق است. بنابراین یک پریز برق مورد نیاز نیست. تردمیل بدون موتور ارزان ممکن است یک باتری در خود داشته باشد تا به شما اطلاعات مربوط به تمرین را بدهد.

مزایای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

  • قوی شدن عضلات با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

شما تمام نیروی محرک را تأمین می کنید و پایین تنه خود را ورزش می دهید. به احتمال زیاد کالری بیشتری در هر مایل مصرف خواهید کرد .2 به جای تلاش برای همگام سازی با کمربند متحرک، با تلاش بیشتر، سرعت را کنترل می کنید.

  • عدم نیاز به برق با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

با خرید تردمیل بدون موتور ارزان شما می توانید از تردمیل دستی در هر جایی استفاده کنید و به قرار دادن تردمیل در نزدیکی پریز برق وابسته نیستید.

  • ایمنی با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل غیر موتوری هنگام توقف، متوقف می شود. همین امر باعث می شود تا در اطراف کودکان و حیوانات خانگی کمی ایمن باشد.

  • تمرینات با فاصله زیاد با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

مربیان ورزشی از تردمیل دستی کمربند خمیده به عنوان بخشی از تمریناتی که شدت زیاد و متوسط ​​را به تناوب دارند استفاده می کنند. بسیاری از تیم های ورزشی حرفه ای از این مدل ها برای تمرین استفاده می کنند و فواصل دو سرعت را روی تردمیل کمربند خمیده انجام می دهند.

  • خرید تردمیل بدون موتور ارزان قیمت کمتری دارد

قیمت خرید تردمیل بدون موتور ارزان نسبت به مدل های با موتور ارزان تر است.

نحوه روغن کاری تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل بدون موتور ارزان خود را روغن کاری کنید تا کمربند راه رفتن روان کار کند. نگهداری تردمیل بدون موتور ارزان همچنین باعث افزایش عمر کمربند، غلتک ها و تسمه تردمیل شما می شود. اینکه هر چند وقت یکبار روغن کاری می کنید با هر تردمیل متفاوت است. روش روانکاری کمربند برای اکثر تردمیل های دستی مشابه است. تولیدکنندگان تردمیل در درجه اول از استفاده از روان کننده بر پایه روغن هشدار می دهند و در عوض استفاده از روان کننده سیلیکونی را توصیه می کنند.

فروشگاه خرید تردمیل بدون موتور ارزان

برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان می توانید از فروشگاه های تردمیل بدون موتور ارزان کمک بگیرید. هم چنین می توانید از سایت های فروش تردمیل بدون موتور ارزان اقدام کنید که در این صورت می توانید از کارشناسانی که در این سایت های فروشگاهی حضور دارند، راهنمایی بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 268 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:22

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری مزایای بسیاری برای افزایش سود و در آمد دارد. با استفاده از این فروشگاه اینترنتی می توانید تبلیغات وسیعی برای کسب و کار خود راه بیندازید و دیگران را با فروشگاه خود آشنا نمایید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری در صورتی که به درستی صورت بگیرد می تواند فروش را بدون محدودیت مکانی برای شما انجام دهد.همچنین برای مشتریان نیز اینکه از منزل لوازم مورد نظر خود را سفارش دهند ، یک مزیت به حساب می آیند. آن ها می توانند محصول مورد نظر خود را مشاهده کنند ویژگی های آن را بخوانند ، قیمت محصولات مشابه را مقایسه نمایند و خرید نمایند. تمام این فرآیند ها در یک گوشی هوشمند و بدون احتیاج به حضور در محل ممکن است.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

برخی از ویژگی های فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری اوژن

امکان عرضه ی محصولات بدون داشتن محدودیت در طراحی سایت فروش لوازم صوتی و تصویری
امکان پرداخت آنلاین از درگاه های بانکی مختلف در طراحی سایت فروش لوازم صوتی و تصویری
امکان پرسش و پاسخ در طراحی فروشگاه اینترنتی فروش لوازم صوتی و تصویری
عدم نیاز به حضور تمام وقت در طراحی فروشگاه آنلاین فروش لوازم صوتی و تصویری
عدم نیاز به صرف هزینه های زیاد در طراحی وب سایت فروش لوازم صوتی و تصویری
کاهش خطا در مراحل خرید طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری

ایا امکان خرید و فروش کالای دست دوم در طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری وجود دارد؟

کاربرانی که قصد ارتقاء لوازم صوتی و تصویری خود یا فروش آن را دارند می توانند با طراحان سایت تماس گرفته و سیستم خود را بفروش برسانند. کالاهای خریده شده با قیمتی بسیار مناسب به کاربران دیگر عرضه می شود.

اطلاع رسانی کالاهای ناموجود در طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری

امکان اطلاع رسانی در صورت تامین محصول و اضافه شدن آن به سایت برای اعضا تمایل خود را به اطلاع یافتن از موجودی کالا اعلام کرده باشید وجود دارد.

آیا امکان سیستم چند فروشگاهی در فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری وجود دارد؟

شما به عنوان مدیر فروشگاه آنلاین می‌توانید همکاران و نیروهای خو دسترسی بدهید تا بتوانند بخشی از کار های سایت را انجام دهند. کاربر بازاریاب قابلیت درخواست نقد شوندگی را از پنل خود به مدیریت ارسال میکند و درخواست توسط مدیریت سیستم بررسی و واریز میگردد.

امکان تعریف سیستم های چند فروشگاهی
ایجاد پنل کاربری پیشرفته ویژه فروشگاهی
امکان تعریف روش های مختلف پورسانت دهی
امکان تعریف قیمت های مختلف کالا بر اساس تعداد خرید
امکان فروش محصولات به صورت عمده و جزئی در این بخش مدیریت فروشگاه اینترنتی قابلیت مشخص نمودن کاربرانی به عنوان همکار را دارا می باشد و در صورتی که همکار با نام کاربری

حسابداری و گزارشات مالی فروشگاه آنلاین چگونه محاسبه می شود؟

#تراکنش‌ های مالی تمامی کاربران به همراه ریز جزئیات در اختیار شما و کاربر است و به سادگی می توانید فعالیت و پرداخت‌های کاربران خود را  براساس بازه‌های زمانی بررسی کنید. در این بخش امکان مشخص نمودن قیمت خرید محصولات #فروشگاه اینترنتی مشخص میشود و در نهایت با ثبت سفارشات، سود هر فاکتور بصورت مجزا محاسبه میگردد.امکان گزارش گیری ها و مشاهده ریز فاکتور ها و سود سفارشات به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و حتی قابلیت انتخاب بازه زمانی توسط مدیریت امکان پذیر می باشد

طراحی واکنشگرا فروشگاه اینترنتی لوازم صوتی و تصویری بر روی موبایل و تبلت

رابط های سازندگان فروشگاه آنلاین بسیار شهودی و آسان برای استفاده است ، بنابراین نیازی به احساس غرق در هنگام تنظیم الگوی شما نیست.

به یاد داشته باشید ، شما مسئول #طراحی فروشگاه آنلاین خود هستید. این بدان معناست که هنگام قرارداد یک طراح حرفه ای با همان مسائلی که با شما روبرو هستید روبرو نخواهید شد.

درست مانند انتخاب الگوی خود ، هنگام سفارشی کردن آن ، مطمئن شوید که واقعاً در مورد مخاطب هدف خود فکر می کنید. سعی کنید در ذهنیت آنها قرار بگیرید و فروشگاه آنلاین خود را بر این اساس طراحی کنید.

هنگام شخصی سازی الگوی خود ، این مهم است که مطمئن شوید که چگونه به نظر می رسد در دستگاه های تلفن همراه و تب لت نیز بررسی می شود.

امروزه بیشتر جستجوهای اینترنتی بر روی دستگاههای تلفن همراه انجام می شود تا دسک تاپ سنتی52٪ از ترافیک اینترنت از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد بنابراین داشتن یک فروشگاه اینترنتی که به نظر خوب در موبایل است ضروری است. بیشتر سازندگان پیش نمایش ظاهر فروشگاه شما در دستگاههای غیر از یک دسک تاپ بسیار ساده است.

اوژن به شما امکان می دهد فروشگاه خود را در تبلت پیش نمایش کنید تا بتوانید بررسی کنید که تمام مشتریان سایت شما را به طور مثبت تجربه می کنند. اوژن دارای ویرایشگر موبایل است که به شما امکان می دهد نه تنها فروشگاه خود را از طریق تلفن همراه مشاهده کنید ، بلکه اگر از این کار راضی نیستید ، تغییراتی ایجاد کنید. این تغییرات فقط به نسخه "آماده موبایل" سایت شما اعمال می شود ، در حالی که نسخه دسک تاپ همانطور که بود باقی می ماند.

برخی از امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم شخصی برقی اوژن

طراحی ظاهری زیبا و جذاب
معرفی پکیج‌های سفارشی و مناسبتی
امکان معرفی کامل فروشگاه لوازم صوتی و تصویری
معرفی خدمات لوازم صوتی و تصویری
دسته بندی و نمایش تصویری لوازم صوتی و تصویری
امکان معرفی نمونه کارهای انجام شده
ثبت سفارسات لوازم صوتی و تصویری
امکان خرید آنلاین محصولات مختلف
پرداخت با درگاه‌ پرداخت الکترونیکی
پشتیبانی از کاربران
معرفی کامل انواع لوازم صوتی و تصویری
امکان ارتباط با کاربران
قرار دادن آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار
ارائه مقالات آموزشی و وبلاگ
سرعت بارگذاری صفحات وب سایت
امکان ثبت پیشنهاد برای هر محصول
نظرسنجی از مشتریان
گالری تصاویر و ویدیو
صفحه تماس با ما
صفحه درباره ما
طراحی واکنش‌گرا
بهینه سازی برای موتورهای جستجو
نمایش آدرس در نقشه گوگل
اتصال شبکه‌های اجتماعی به سایت
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:22

آیا فنگ شویی برای لاغری یا چاقی و یا کلاً برای فیزیولوژی بدن نیز کاربرد دارد ؟! بسیاری از دوستان در شبکه‌های مجازی این سؤال را مطرح کرده‌اند که علاوه بر این‌که چیدمان رو تغییر میدیم و حس خوبی را پیدا می‌کنیم و انرژی‌ها را برای خود فعال کرده‌ایم برای اینکه بتوانیم لاغر شویم راهکاری وجود دارد؟ باید بگیم بله فنگ شویی برای لاغری و چاقی بر اساس فیزیولوژی بدن حرف‌هایی برای گفتن دارد. در این مقاله مطالبی را بیشتر برای لاغری با توجه به فنگ شویی به شما آموزش خواهیم داد پس خوتندن این مقاله به افرادی که دچار اضافه وزن می باشند و دائم در حال رژیم غذایی های سخت هستند بسیار توصیه می شود. شما می توانید با رعایت قوانین و اصول فنگ شویی در کنار فعالیت های بدنی و کم خوری خود بع تناسب وزن ایده آل خود برسنید. پس تا انتهای این مقاله شگفت انگیز همراه ما باشید:

فنگ شویی برای لاغری با تنظیم چاکراها

باید تمام چاکراها متعادل باشد و سعی کنید چاکراهای خود را با هر تکنیک که بلد هستید متعادل کنید! زمانی که چاکرایی از بدن خوب کار نکند در حقیقت گیرافتادن انرژی در نقطه‌ای از بدن اتفاق افتاده تا زمانی که انرژی به‌راحتی مانند یک رود در بدن جاری نشود باعث بروز مشکلات در بدن خواهد شد مانند گرفتگی عروق زمانی که دچار فشارخون می‌شوید و رگ‌ها براثر رسوبات دچار گرفتگی می‌شوند شما باید سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید و از آنژیو برای برطرف کردن این مشکل کمک بگیرید.

فنگ شویی برای لاغری بر اساس چاکراها و چرخش انرژی در بدن نیز تأثیرگذار خواهد بود ! زمانی که انرژی به‌صورت راحت درحرکت نباشد و مانع داشته باشد باعث بیماری و چاقی و یا حتی لاغری بیش‌ازحد می‌شود زمانی که شما این اصول را رعایت کنید سیستم بدن شما به‌صورت اتوماتیک نسبت به قد و وزن و جذب خوراکی‌های که می‌خورید با شما هماهنگ شده و اجازه نمی‌دهد پرخوری کنید و مواد غذایی بیش‌ازحدی را وارد بدن‌نمایید که باعث چاقی بیش‌ازحد برای نوبت. زمانی که تمام چاکراها متعادل باشد شما به میزان نیاز غذا می‌خورید و سریع سیر می‌شوید و دیگر پرخوری نخواهید کرد.

فنگ شویی برای لاغری با خوردن خوراکی‌ها

خوراکی‌های هر فصل را مخصوص همان فصل استفاده کنید ! این نکته را در بیشتر مقالات به تکرار بیان کرده‌ام خود را هماهنگ با طبیعت نمایید تا چاق نشوید . ما هم در طب سنتی اسلامی و هم در فنگ شویی داریم زمانی که خوراکی در فصل خود استفاده نشود و زمانی که بدن نیاز به آن مواد خوراکی ندارد و شما آن را به بدن وارد کرده‌اید چاکراها دچار اختلال شده و باعث چاقی در بدن می‌شود.

برای لاغر شدن می‌توانید به فصل و خوراکی‌های فصل‌ها توجه کنید! به‌عنوان‌مثال خیار و کاهو مربوط به فصل تابستان و زمان گرما هست که بدن نیازمند آب بیشتر می‌باشد و شما این خوراکی را در چهارفصل استفاده می‌کنید که باعث بروز مشکلات سیستم بدن،به‌هم‌ریختگی چاکراها،چاقی در بدن می‌شود.خرمالو نارنجی و پرتغال نارنجی برای فصل پاییز است و فصل پاییز فصل درون‌گرایی است که خوراکی‌ها و رنگ خوراکی‌ها نیز برای ما حرف‌هایی برای گفتن دارد و خلقت خداوندی در مورد همه‌چیز با حساب‌وکتاب است. از نوبرانه های فصل استفاده کنید حتی شده به مقدار یک عدد (زمان نوبرانه متأسفانه قیمت‌ها بسیار بالا هست و افراد نمی‌توانند آن را تهیه کند. بنابراین شما به تعداد کم و چند عدد تهیه کنید تا سیستم بدن خود را با فصل هماهنگ سازید! نیاز به یک کیلو و یا چند کیلو خرید نیست تا زمان مناسب و قیمت‌ها مناسب شود)

فنگ شویی برای لاغری با شناخت طبایع بدن

زمانی که از خوراکی‌ها استفاده می‌کنید سعی کنید مانند طب سنتی اسلامی از طبایع و انرژی خوراکی‌ها استفاده کنید.
به‌عنوان‌مثال ماست را تنها میل نکنید حتماً از مکمل و یا به بیان عامیانه از سردی و گرمی که ما در فنگ شویی (یین و یانگ بیان می کنیم ) آن استفاده کنید حتماً داخل آن از نعنا ، کشمش یا گردو استفاده کنید ! برنج را با مقداری زعفران استفاده کنید . هر خوراکی به نسبت طبع گرم،طبع سرد،طبع تر،طبع خشک یا طبایع ترکیبی مانند گرم و تر یا سرد و خشک و….. آن را متعادل سازید و بعد مصرف کنید. و… هر موارد خوراکی را با خنثی کنند آن میل نمایید. زمانی که سردی بیش‌ازحد وارد بدن شود افراد دچار چاقی می‌شوند و یا زمانی که بدن گرمی بیش‌ازحد داشته باشد باز نیز برای بعضی از افراد ایجاد چاقی می‌نماید. یعنی یین و یانگ و متعادل ساز نیز باید در سیستم بدن رعایت شود.

فنگ شویی برای لاغری با برطرف کردن انباشتگی

انباشتگی‌ها و انرژی محیط نیز می‌تواند بر روی خوراک ما تأثیرگذار باشد داشتن یک‌خانه‌ی تمیز کمک می‌کند غذاهای سالم‌تری بخورید ! محققان می‌گویند احتمال انتخاب‌های غذایی سالم‌تر در افرادی که در خانه‌های تمیز و مرتب زندگی می‌کنند بیشتر از کسانی است که در خانه‌های آشفته زندگی می‌کنند. در مقاله خانه‌تکانی می‌توانید اثرات مخرب و اینکه چطور می‌تواند بر روی وزن ما تأثیر گذاشته باشد مطالعه نمایید. انباشتگی در هر قسمتی از محیط ما یک بخش از فیزلوژیی بدن را تحت پوشش قرار می دهد و بر اساس عدد کوا باید به بخش های محیطی خاص خود توجه بیشتری داشته باشیم.

فنگ شویی برای لاغری با پاکسازی بدن

هر سه ماه یکبار سعی کنید سیستم بدن خود را پاک‌سازی کنید به این شکل یک یا سه روز بسته به توانایی خود از صبح تا غروب آفتاب فقط از مایعات استفاده کنید . هنگام غذا خوردن از غذاهای سبک مانند سوپ و آش و یا سبزیجات استفاده نمایید و از خوردن گوشت پرهیز نمایید این کار باعث می‌شود هم به بدن خود شک وارد کرده و هم سیستم بدن و چاکراها را پاک‌سازی نمایید.

فنگ شویی برای لاغری با استفاده از گل‌ها در محیط خانه

با این گل‌ها و گیاهان ، چاقی به سراغتان نمی‌آید.مردم چین و برخی از کشورهای آسیایی بر این باورند که تماشای گل‌های آپارتمانی بارنگ‌های گرم مانند :

  • قرمز
  • نارنجی
  • صورتی
  • بنفش

تأثیر بسیار زیادی برافزایش تحرک اعضای خانواده و سرعت سوخت‌وساز دستگاه گوارش دارد ! (جایگاه استفاده از رنگ گیاهان بر اساس نقشه باگوا و یا مربع لوشو می‌باشد) به این معنی که تماشای این گیاهان می‌تواند به‌طور ناخودآگاه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و متابولیسم بدن کمک کند و احتمال افزایش وزن و چاقی را کاهش دهد.

این گیاهان آرامتان می‌کند استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی علاوه بر آنکه زیبایی و طراوت خانه را چند برابر می‌کند بلکه می‌تواند در پاکسازی محیط زندگی متعادل‌سازی انرژی‌ها افزایش اعضای خانواده کمک کند. به شرط آنکه هنگام انتخاب گل و گیاه آپارتمانی سراغ آنهایی بروید که برگ‌های گرد دارند و زاویه در گلبرگ‌ها و برگ‌های آنها کمتر دیده می‌شود. این گیاهان هم زیباتر هستند و هم در مقایسه با برگ‌های نوک تیز و پرزاویه اثرگذاری بیشتری بر محیط و متعادل سازی انرژی‌ها دارند. بنابر این بر روی حالات روحی و روانی و لاغری شما تاثیر خواهد داشت.

از نگه‌داری گل‌های خشک در خانه خودداری کنید

بر اساس اصول فنگ شویی نگهداری گل خشک در خانه باعث مردن انرژی به نام “Chi” می‌شود. “Chi یکی از انرژی‌های فنگ شویی است که در وجود زمینی ما و تمام اشیاء و موجودات به‌خصوص در ساختار و طراحی خانه‌ها وجود دارد. انرژی چی باید زنده و پر جنب‌وجوش باشد. کمبود انرژی مثبت چی روی سلامت و سازندگی ما تأثیر منفی می‌گذارد. گل‌ها زمانی که خشک می‌شوند انرژی چی خود را از دست می‌دهند و سرزندگی خانه را با زوال و مرگ نمایان خود از بین می‌برد.البته این تأثیرات منفی در موارد زیر نیز وجود دارد.

  • گل‌های تزئینی
  • پلاستیکی
  • گل خشک
  • گل چینی

زیرا پلاستیک در تمرین‌های فنگ شویی مرده در نظر گرفته می‌شود و باعث ایجاد احساسات منفی می‌شود.میز اتاق شما دشمنتان نیست که باانرژی منفی آن را تزئین کنید. به‌علاوه می‌توانید انرژی مثبت “چی” میز را با تمیز کردن و زدودن گردوخاک آن شارژ کنید.صرف‌نظر از اصول فنگ شویی اگر بخواهیم ازنظر علمی هم به موضوع نگاه کنیم گل خشک کپک می‌زند و آب مانده در گلدان باکتری جذب می‌کند. پس نتیجه می‌گیریم که بهتر است هرروز با عطر و بوی گل‌های تازه و زنده روزی پر از انرژی مثبت را آغاز کنیم.

نکته مهم درباره فنگ شویی

در این مقاله نکاتی برای بهبود وضعیت جسمی و تناسب اندام صحبت شد. فنگ شویی در این مورد توصیه های دارد که به صورت کامل در این مقاله اشاره شد. اما باید بدانید که همه این موارد بدون تغذیه مناسب غیر ممکن است. شما باید از فنگ شویی به عنوان بازویی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده کنید. اما باید بدانید که لاغری بدون توجه به نکات تغذیه ای غیر ممکن است.برای راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناس ما سرکار خانم دکتر ژاله معروف در ارتباط باشید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:21

چاپ افست کتاب تبلیغاتی یکی از خدمات چاپ کتاب است. برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی باید با نحوه چاپ کتاب آشنا باشید. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ فرصت ها و امکانات برای نوشتن و چاپ افست کتاب تبلیغاتی  و به اشتراک گذاری آن دارید. چاپ کتاب به منزله ارتباط و تعامل با مخاطبان است. چه به صورت چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی باشد و چه چاپ افست کتاب تبلیغاتی. در این مطلب می خواهیم مراحل چاپ کتاب افست کتاب تبلیغاتی و هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی و نکات دیگر را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

روش های چاپ کتاب تبلیغاتی

برای چاپ کتاب در کل دو نوع روش داریم. چاپ افست کتاب تبلیغاتی و چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی. معیاری هایی که تعیین کننده نوع چاپ کتاب هستند را می توان اندازه کتاب، تعداد نسخه چاپ کتاب تبلیغاتی، جوهرهای لازم برای چاپ کتاب، هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی، نظر نویسنده و ناشر  کتاب معرفی کرد. انواع چاپ کتاب تبلیغاتی به تفسیر زیر است:

  • چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی
  • چاپ افست کتاب تبلیغاتی

چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی

چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی با تکیه بر فناوری روز، امکان چاپ کتاب تبلیغاتی را در هر اندازه ای به ما می دهد. اگر نویسنده تازه کار هستید و یا می خواهید کتاب عکس، کتاب شعر یا کتاب داستان خود را چاپ کنید، چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی گزینه خوبی برای شماست.

می توانید با چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی چند نسخه از کتاب را چاپ کنید و بازار خود را بسنجید. اگر مخاطبان شما زیاد هستند و به خواندن کتاب تبلیغاتی شما علاقه دارند. حال زمان مناسب برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی شماست.

چاپ افست کتاب تبلیغاتی

برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی باید بدانید که چاپ افست خدمات ارزشمندی را به صنعت چاپ هدیه داده است. با چاپ افست کتاب تبلیغاتی می توانید انواع کتاب ها را در اندازه های مختلف و با کیفیت چاپ بالا، چاپ کنید. هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی در تیراژ بالا کم است و قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی برای هر عدد کتاب کمتر محاسبه می شود.

هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی

هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی با توجه به عواملی نظیر تیراژ چاپ کتاب تبلیغاتی، سایز کتاب تبلیغاتی و تعداد صفحات آن بستگی دارد. در کل هزینه های چاپ کتاب را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

حروف چینی، صفحه آرایی، طراحی جلد کتاب تبلیغاتی، انجام مراحل اداری چاپ کتاب تبلیغاتی شامل اخذ فیپا ، اخذ شابک و مجوز های مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی .

هزنیه های کاغذ کتاب تبلیغاتی، هزینه جلد کتاب تبلیغاتی، هزینه صحافی کتاب تبلیغاتی، تعداد صفحات کتاب تبلیغاتی و سایز کتاب تبلیغاتی.

در کل هزینه چاپ کتاب تبلیغاتی با توجه به اینکه در تیراژ بالا ممکن است، کاملا مقرون به صرفه است و اگر قصد چاپ کتاب تبلیغاتی دارید، چاپ افست کتاب تبلیغاتی بهترین گزینه برای کاهش هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی است.

مراحل چاپ افست کتاب تبلیغاتی

  1. تصمیم بگیرید که چرا می خواهید برای چاپ کتاب تبلیغاتی اقدام کنید

  2. کتاب تبلیغاتی خود را بنویسید

  3. عنوان کتاب تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

  4. با ناشر مذاکره کنید و قرارداد چاپ کتاب تبلیغاتی را ببندید

  5. جلد کتاب تبلیغاتی را طراحی کنید

  6. مراحل اداری مانند دریافت شماره فیپا، شماره شابک و مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را طی کنید

  7. مجوز چاپ را از وزارت ارشاد دریافت کنید

  8. کتاب تبلیغاتی خود را برای ناشر ارسال کنید

  9. مجوز پخش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنید

در نهایت قابل ذکر است که برخی مراحل از موارد بالا معمولا برعهده ناشر می باشد از جمله دریافت فیپا، شابک و مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. اگر انتشارات کتاب با طراح جلد و ویراستار همکاری داشته باشد، این مراحل هم با انتشارات کتاب است.

انتشارات چاپ کتاب

انتشارات کتاب در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند. هر انتشارات کتاب در زمینه خاصی فعالیت می کند و در صورت داشتن کادر کامل در زمینه چاپ انواع کتاب اقدام می کنند. برای انتخاب انتشارات کتاب باید مطمئن شوید که این ناشر سابقه چاپ کتاب با موضوع و نوع چاپ شما را دارد یا خیر.

در کل انتشارات کتاب خوب، انتشاراتی است که تمام مراحل چاپ کتاب تبلیغاتی شما را در سر موعد و زمان خود انجام دهد. از این رو زمان چاپ کتاب شما کاهش خواهد یافت. انتشارات چاپ کتاب ایکس با داشتن خدمات چاپ دیجیتال و افست کتاب، همراه شما در پروژه های چاپ کتاب شماست.

قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی

قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی بسته به طول آن، هزینه های تولید و قیمت تمام شده تعیین می شود. تعدادی از فاکتورها وجود دارد که در قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی تأثیر دارد:

طول کتاب شما (این هزینه چاپ را تحت تأثیر قرار می دهد)

ویرایش کتاب

طرح جلد کتاب

تبلیغات کتاب

انواع قرارداد برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی

هزینه مولف : این روش به این صورت است که مولف تمام هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی هود را می پردازید و خود صاحب اثر است و از تمامی مزایا و حقوق پخش و فروش کتاب برخوردار است.

فروش اثر به ناشر : این نوع قرارداد به این صورت است که نویسنده یک کتاب را به سفارش انتشارات چاپ کتاب می نویسد. در ادامه حقوق مادی و معنوی اثر به ناشر یا سرمایه گذار تعلق می گیرد. درآمد نویسنده همان هزینه ای است که بابت نوشتن کتاب دریافت می کند.

حق تالیف : به طور معمول این نوع قرارداد با نویسندگانی بسته می شود که ناشران از فروش کتاب وی مطمئن هستند. در این نوع قرارداد ناشر با مولف قراردادی را امصا می کند که بر طبق آن درصدی از درآمد فروش کتاب را تحت عنوان حق تالیف دریافت کند.

مشارکت و همکاری در چاپ کتاب تبلیغاتی :ب ر اساس این نوع قرار داد تمام هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی و پخش کتاب بین مولف و انتشارات کتاب تقسیم می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:20

هنگامی که تصمیم می گیرید برای مجلاتisi مقاله بنویسید کارتان کمی سخت است. زیرا باید تمام قوانین و اصول مقاله نویسی isi را یاد بگیرید و در انتها مقاله خود را برای چاپ در ژورنال های isi ترجمه کنید. ترجمه مقاله  isi برای ارسال به مجلات قدم مهمی در چاپ مقاله isi است. باید مقاله را طوری ترجمه کنید که از لحاظ نگارشی مشکلی نداشته باشد و از این جهت مقاله تان رد نشود.تمام مقالات علمی و تحقیقاتی روشی را برای ارتباط دانشمندان با سایر دانشمندان در مورد نتایج تحقیقات خود ارائه می دهند. مقالات isi قالب کلی یکسانی دارند اما در بخش های مختلف علم، قسمت های متمایزی دارند که نوع خاصی از اطلاعات را نشان می دهد. تعداد و عناوین بخش ها ممکن است در مجلات مختلف، متفاوت باشد  اما در بیشتر موارد شما باید یک ساختار اساسی را حفظ کنید. که در این مقاله به مراحل #نوشتن_مقالهisi خواهیم پرداخت.

مقاله isi چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که ISI مخفف Institute of Scientific Information مالک پایگاه داده Web of Science بود، سپس به تامسون رویترز فروخته شد و پس از چندین سال Clarivate Analytics مالک این پایگاه داده شد که به توسعه و رشد و ارائه شاخص های جدیدی که گسترش می یابد، ادامه می دهد.

این پایگاه همچنین دارای زیر پایگاه های داده ای مانند Joual Citation Report است که رتبه بندی مجلات را انجام می دهد و شاخص های علمی ضروری است که کشورها و رشته ها را با استناد و نشریات اندازه گیری می کند.

مقاله ای که برای چاپ در ژورنال های isi نوشته می شوند و در این مجلات به چاپ می رسند را مقاله isi می گویند. برای #نوشتن_مقاله_isi باید صفر تا صد نوشتن مقاله isi را بدانید تا شانس بیشتری برای چاپ مقاله در ژورنال هایisi را داشته باشید.

مراحل نوشتن مقاله isi

چگونه مقاله بنویسم؟ برای نوشتن مقاله isi باید با صفر تا صد مراحل نوشتن مقاله isi آشنایی داشته باشید. در ادامه مراحل نوشتن مقاله isi را بررسی می کنیم.

یک مقاله علمی شامل بخشهای زیر است:

  • عنوان
  • خلاصه
  • کلید واژه ها
  • مقدمه
  • مواد و روش ها
  • نتایج
  • بحث
  • نتیجه
  • تقدیر و تشکر
  • منابع

عنوان مقاله isi

عنوان اولین چیزی است که دیگران را به خواندن مقاله شما جذب می کند. عنوان باید از نظر علمی صحیح باشد و آنچه در تحقیق انجام شده است به درستی ارائه شود. زیرا اولین عنصری است که یک ویراستار مجله یا یک خواننده می بیند. عنوان باید موضوع اصلی مقاله را خلاصه کرده و جذاب باشد. یک محقق باید از نوشتن عناوین طولانی و استفاده از کلمات اختصاری ناشناخته در عنوان مقاله خودداری کند.

خلاصه مقاله isi

یک چکیده خلاصه ای کامل اما بسیار مختصر از مقاله در اختیار خواننده قرار می دهد. در این بخش، محقق باید تحقیقات خود را خلاصه کند در حالیکه اهمیت موضوع و نتایج بدست آمده را به طور واضح و روشن در تعداد محدودی از کلمات برجسته کرده است (بسته به نوع مجله ، مثلاً تا ۲۰۰ کلمه باید چکیده نوشت).

چکیده مقاله باید به گونه ای باشد که دیگران را به خواندن مقاله شما ترغیب کند. هیچ اطلاعاتی فراتر از اطلاعات استفاده شده در مقاله خود وارد نکنید. یک چکیده معمولاً به گزارش یافته ها می پردازد تا اینکه روی افراد متمرکز شود. به طور کلی چکیده هیچ مرجعی را شامل نمی شود.

اگر از کلمات اختصاری به صورت چکیده استفاده می کنید، باید عبارت کامل را در پرانتز بعد از مخفف یا اختصار داخل پرانتز را بعد از عبارت کامل وارد کنید.

کلید واژه های مقاله isi

کلمات کلیدی ترجیحاً باید عباراتی از ۲-۴ کلمه باشند که نشان دهند اینکه موضوع چیست و ارتباط نزدیک با موضوع شما دارند. کلمات کلیدی نوشته شده در یک کلمه قابل قبول هستند اما ممکن است باعث بسیاری از موارد منطبق نادرست شوند. با کمک کلمه کلیدی شما، سایر نویسندگان و محققان می توانند مقاله شما را پیدا کنند.

مقدمه مقاله isi

به طور خلاصه در بخش مقدمه، شما باید به سوال “چرا” پاسخ دهید و دلایل خود را در مورد انتخاب آن موضوع برای تحقیق، اهمیت آن، روش ها یا رویکردهای تحقیق خود و غیره روشن کنید. در این بخش، شما همچنین مقداری اطلاعات پیش زمینه را ارائه می دهید و زمینه توصیف مسئله یا سوال تحقیق را تعیین می کنید. در اینجا می توانید به خلا دانش برای پر کردن بقیه مقاله خود اشاره کنید.

در آغاز مقدمه بهتر است به صورت کلی صحبت شود و جزئیات و موضوع اصلی تحقیق به تدریج توضیح داده شود. در این بخش، شما باید تحقیق و نتایج بدست آمده در گذشته، کمبودها و سپس روش مورد استفاده برای نوشتن مقاله را شرح دهید.

پاراگراف آخر بخش مقدمه، ساختار کلی مقاله و موضوعاتی را که باید در بخش های بعدی بحث شود، بیان می کند. زمان های فعل استفاده شده در این بخش ترکیبی از حال و گذشته است.

مواد و روش ها مقاله isi

نوشتن بخش مواد و روش ها می تواند خسته کننده باشد، اما اگر به خوبی توصیف و نوشته شود ، نتیجه گیری شما را تقویت می کند و می تواند احتمال چاپ مقاله شما در یک ژورنال isi خوب را افزایش دهد.

در بخش روش ها شركت كنندگان، نتایج، مداخلات، تصادفی سازی، آزمایشات عینی و غیره توضیح داده می شود. با نوشتن این بخش  شما باید با اطلاعات کلی که مربوط به کل متن است و با جزئیات تجربی خاص خاتمه می یابد، شروع کنید. شما می توانید آزمایشات آماری را تا حد ممکن کامل انجام دهید و از مراجعه به مزایا و معایب روشها یا نتایج خاص از هر نوع خودداری کنید.

نتایج مقاله isi

در این بخش دستاوردها، یافته ها و مقادیر عددی نتایج آزمون، اهمیت و اعتبار آن ها و همچنین مشخصات آماری باید به طور واضح و دقیق توضیح داده شود. زمان فعل مورد استفاده در این بخش در گذشته است. هدف اصلی این بخش ارائه نتایج شماست. این بخش را یک گزارش عینی از نتایج قرار دهید و تمام تفسیرهای این بخش را حفظ کنید.

یافته های خود را در این بخش خلاصه کرده و در صورت امکان آنها را در جداول یا شکل ارائه دهید. تمام نتایج موجود در متن را توصیف کنید و خواننده را به مشاهدات مربوطه هدایت کنید. نتایج آزمایشات را توصیف کنید و مشاهداتی را که در جدول یا شکل ارائه نشده اند، توضیح دهید. داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. سپس آنها را به صورت نمودار، جدول یا شکل ارائه دهید.

بحث مقاله isi

این بخش نتایج و دستاوردهای تحقیق را تفسیر و تحلیل می کند. بنابراین به دانش گسترده ای نیاز دارد. در این بخش باید تحقیقات قبلی مرتبط با موضوع مقاله ذکر شده در مقدمه و مقایسه روش ها یا نتایج این مقالات با مواردی که در مطالعه شماست مقایسه شود. همچنین لازم است مزایا و معایب تحقیقات فعلی و همچنین سازگاری یا ناسازگاری یافته های خود را با یافته های قبلی به دقت توضیح دهید. زمان فعل مورد استفاده در این بخش در گذشته است.

نتیجه گیری مقاله isi

این بخش یک نمای کلی بسیار مختصر از کل مقاله است. در واقع، این بخش مشابه چکیده است. اما به طور کلی، هیچ محدودیتی در تعداد کلمات ایجاد نمی کند. این بخش اهمیت موضوع، نتایج کلی تحقیق و تحقیقات انجام شده و همچنین تحقیقات آینده در مورد این موضوع را توضیح و تشریح می کند. زمان های فعل استفاده شده در این بخش ترکیبی از گذشته و آینده است.

تقدیر و تشکر

این بخش لزوماً در کلیه مقالات یافت نمی شود. در این بخش، از همه کسانی که در انجام تحقیق کمک کرده اند، تشکر می کنید. شما همچنین می توانید از موسساتی که برای مطالعه تحقیقاتی شما را حمایت مالی کرده اند و یا تجهیزات لازم را در اختیار شما قرار داده اند، تشکر کنید و از بازرسان که در ارائه بینش ارزشمند درباره چگونگی بهبود مقاله شما کمک کرده اند، سپاسگزار باشید.

منابع مقاله isi

این بخش، منابع ذکر شده در کل مقاله را ارائه می دهد و در انتهای مقاله شما قرار می گیرد. منابع باید به ترتیب حروف الفبا مطابق با نام نویسنده اول ذکر شده و شماره گذاری نشوند.

نحوه نوشتن مقاله isi به انگلیسی

پس از نوشتن مقاله isi طبق مواردی که در بالا گفته شد، باید مقاله را برای ارسال به ژورنال هایisi آماده کرد که مهم ترین قدم، ترجمه مقاله به زبان انگلیسی است. نحوه نوشتن مقاله isi به انگلیسی فقط نگارش انگلیسی مقاله نیست و باید مقاله را در قالب ساختارهای صحیح و استاندارد و مرسوم انگلیسی بیان کنید. برای ترجمه مقاله isi به انگلیسی می توانید از مترجم های نیتیو که مقالهisi را با رعایت نکات دستوری و فنی به انگلیسی ترجمه می کنند کمک بگیرید.

هزینه نوشتن مقاله isi

شما برای نوشتن مقاله isi هزینه ای نمی پردازید اما برای چاپ مقاله isi هزینه هایی را باید بپردازید. این هزینه ها را می توان در هزینه رسیدگی به مقالات، هزینه داوری، هزینه انتشار مقاله، هزینه دسترسی رایگان به مقاله و سایر هزینه های جانبی خلاصه کرد.

  • هزینه رسیدگی به مقالات یا Submission Fee

هزینه رسیدگی به مقالات به داوران برای زمانی که صرف می کنند پرداخت می شود.  این هزینه از سوی ژورنال از نویسنده دریافت می شود.

  • هزینه داوری مقاله

زمانی که زمان زیادی ندارید و نمی توانید برای داوری مقاله خود صبر کنید، با پرداخت هزینه ای زمان داوری مقاله خود را جلو می برید. اما این به معنای پذیرش مقاله شما نیست.

  • هزینه انتشار مقاله

بعد از نوشتن مقاله و اخذ اکسپت از مجلات isi، باید هزینه انتشار مقاله را بپردازید. پرداخت این هزینه بر عهده خود نویسنده می باشد.

  • هزینه دسترسی رایگان یا Open Access

دسترسی آزاد (OA) به معنای دسترسی آزاد به اطلاعات و استفاده محدود از منابع الکترونیکی برای همه است. درواقع نویسنده با پرداخت هزینه دسترسی رایگان، این امکان را می دهد تا مقاله اش در دسترس همه خوانندگان بدون پرداخت هزینه قرار گیرد. با پرداخت هزینه دسترسی رایگان یا Open Access مقاله شما به صورت رایگان در دسترس همه محققان قرار می گیرد و تعداد مراجعه به مقاله شما بالا می رود.

سفارش نوشتن مقاله isi

سفارش نوشتن مقاله isi به نوعی یکی از خدمات موسسه هایی است که با پذیرفتن سفارش نوشتن مقالهisi، از فرد هزینه ای را دریافت می کنند و مقاله ای را با نام وی نگارش می کنند. این کار با اصل مقاله نویسی که کمک به نشر دانش و سطح سواد نویسنده است در تقابل است.

نویسنده مقالات با نوشتن مقاله به عنوان شخص معتبر علمی شناخته می شوند. اما وقتی سفارش نوشتن مقاله isi  می دهید، هیچ اعتبار و دانشی به شما افزوده نخواهد شد.به جای کمک گرفتن از این نوع خدمات، با موسسات چاپ مقاله علمی پژوهشی و مقاله  isi ارتباط بگیرید و از راهنمایی های آن ها برای نوشتن مقاله isi بهره مند شوید.

مزایای نوشتن مقاله isi

  • پذیرش راحت تر در مقطع دکترا
  • گرفتن بورسیه از دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان
  • جذب در تمام بخش ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی
  • گرفتن پذیرش به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • افزایش امکان ادامه تحصیل در دپارتمان، رشته و دانشگاه مورد علاقه در کلیه شاخه های دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور
  • اخذ عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • شناخته شدن به عنوان متخصص در این موضوع
  • دریافت پروژه های تحقیقاتی با درآمد بسیار بالا
  • ایجاد احساس افتخار و اطمینان در نویسندگان مقالات
  • نظریه پردازی و بیان دیدگاه نویسندگان در زمینه های تخصصی
  • ارسال تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
  • ارائه تحقیقات و دستاوردهای علمی به بسیاری از مردم در سراسر جهان

نوشتن مقاله isi هم برای دانشجویان و هم برای اساتید مزایای زیادی دارد. اما نمی توان از ارزش نگارش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی چشم پوشی کنیم.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

مقاله علمی پژوهشی حاصل تحقیقات نویسنده یا محثث است که با پرسیدن یک سوال که تا به حال به آن پرداخته نشده است و خلا حس می شود، تحقیقات خود را آغاز می کند. هدف نویسندگان مقاله علمی پژوهشی انتشار و اشتراک دستاوردهای علمی پژوهشی با سایر محققان در سراسر جهان است. برای نوشتن مقاله علمی پژوهشی باید با مراحل نوشتن مقاله علمی پژوهشی آشنا باشید. بدین منظور می توانید از اطلاعات ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ راهنمایی بگیرید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 242 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:18

#تولید_زغال_بامبو از درخت بامبو انجام می شود. درواقع بامبو به گروه علف ها متعلق است و تحت عنوان قد بلند ترین علف دنیا مشهور است. چوب بامبو از گذشته های دور برای درمان بیماری ها نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. هم چنین از چوب بامبو برای تولید زغال هم می توان استفاده کرد. زیرا چوب بامبو، چوب محکمی است و برای تولید زغال قلیان گزینه خوبی است. هم چنین از چوب بامبو برای کارهای تزئینی در منازل نیز استفاده می شود. #تولید_زغال_بامبو به عنوان یکی از ارکان مهم قلیان مورد توجه است. زغال بامبو با زغال کبابی متفاوت است. زغال کبابی برای استفاده در تفریحات و پیک نیک برای تهیه کباب مناسب است. در مقابل #تولید_زغال_بامبو برای استفاده و مصرف در قلیان ها مورد استقبال است. جالب است بدانید که پس از تولید زغال بامبو به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد، در وسط هر عدد زغال، سوراخی وجود دارد که وقتی زغال داغ و گر گرفته است نیز می توان به راحتی آن را حمل کرد.

ویژگی های زغال بامبو

از ویژگی های زغال بامبو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان و مدت زمان سوختن #زغال_بامبو مورد توجه است. زیرا زغال بامبو مدت زمان زیادی به طور دائم می سوزد.

زغال بامبو در هنگام سوختن، خاکستر حاصل از سوختن را پخش نکرده و همه را روی خود نگه می دارد.

گر گرفتی آسان و سریع #زغال_بامبو از دیگر ویژگی های زغال بامبو است. درواقع این زغال به آسانی قرمز شده و حرارت زیادی را نیز تولید می کند.

از مهم ترین ویژگی های #زغال_بامبو این است که در هنگام سوختن، بو، دود و یا گازی را در فضا اضافه نمی کند. در نتیجه سردرد یا سرگیجه ناشی از بوی بد را ایجاد نمی کند.

مصرف #زغال_بامبو برای قلیان، میزان کیفیت قلیان شما را تحت تاثیر نمی گذارد. بدین صورت که هیچ عطر، طعم و دودی از آن بر طعم قلیان تاثیر نمی گذارد.

خرید زغال بامبو

#خرید_زغال_بامبو به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای مصارفی مانند قلیان بسیار مورد استقابل است. پس از تولید زغال بامبو، محصولات تولیدی به مراکز فروش بزرگ و کوچک ارسال می شود. #خرید_عمده_زغال_بامبو نیز ممکن است. #خرید_عمده_زغال_بامبو کار را برای مشتری آسان می کند. برای #خرید_زغال_بامبو می توانید از سوپرمارکت ها و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین فروش زغال کمک بگیرید. با خرید آنلاین زغال خیالتان از کیفیت محصول راحت است و به راحتی محصول را درب منزل خود تحویل می گیرید.

قیمت زغال بامبو

زغال بامبو معمولا برای استفاده در قلیان مورد استقبال است. این زغال از مرغوب ترین و با کیفیت ترین زغال ها برای استفاده اکثر مردم است. با توجه به کیفیت بالای این زغال، قیمت زغال بامبو مناسب است. درواقع #قیمت_زغال_بامبو به اندازه، ابعاد، وزن، کیفیت و قیمت گیاه بامبو بستگی دارد. #قیمت_زغال_بامبو را می توانید به صورت آنلاین در فروشگاه های اینترنتی معتبر ببینید و در صورت نیاز، برای خرید زغال بامبو اقدام کنید.

دستگاه تولید زغال فشرده

بری تولید هر نوع محصولی دستگاه تولید آن و کیفیت تولیدی دستگاه بسیار اهمیت دارد. البته نمی توان از هزینه و قیمت دستگاه به راحتی عبور کرد. دستگاه تولید زغال فشرده کارایی بالایی دارد و به روش سنتی و صنعتی می توانید برای تولید زغال فشرده اقدام کنید. #دستگاه_تولید_زغال_فشرده از ضایعات چوب، پوست گردو و یا بادام و خاک اره برای تولید زغال فشرده استفاده می کند. درواقع #دستگاه_تولید_زغال_فشرده، باقی مانده گردو و بادام را با ضایعات کارگاه های نجاری و مبل سازی ترکیب می کننند و طی گذراندن فرآیندی به زغال فشرده درجه یک تبدیل می کنند. برای تولید زغال فشرده از دو روش سنتی و صنعتی می توان استفاده کرد.

تولید زغال فشرده به روش سنتی مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال زغال تولیدی به روش سنتی از کیفیت بالایی برخوردار است اما فرآیند تولید آن زمان بر است و در هر سیکل کاری میزان کمی زغال تولید می شود، محیط کار تولید زغال فشرده بسیار کثیف است و تولید زغال فشرده سنتی با تولید مقدار زیادی دود در کوره های آن همراه است. تولید گاز و دود های ناشی از تولید زغال هم به محیط زیست آسیب می زند و هم به سلامتی انسان ها صدماتی وارد می کند.

در مقابل تولید زغال فشرده به روش صنعتی به کار گیری دستگاه های صنعتی است که زمان تولید را پایین و میزان تولید را بالا می برند. در تولید زغال فشرده صنعتی خبری از گاز و دود آزار دهنده نیست. در نهایت تولید زغال فشرده صنعتی در دستگاه های صنعتی انجام می پذیرد. خط تولید زغال فشرده صنعتی به کمک ۷ دستگاه انجام می شود که قیمت هر کدام متفاوت است. دستگاه آسیاب، سرند خاک اره، مشعل گازی، دستگاه زغال ساز یا اکسترودر، سیکلون، دستگاه خشککن و کوره صنعتی.

قیمت دستگاه تولید زغال فشرده

قیمت #دستگاه_تولید_زغال_فشرده به حجم کار و میزان تولید ماهانه ما باز می گردد. برای تولید زغال علاوه بر دستگاه های تولید زغال باید به محیط و مکانی که برای این کار در نظر داریم هم توجه کنیم. طبیعتا قیمت دستگاه تولید زغال فشرده در اندازه و مقیاس های کوچک، قیمت پایین تری دارد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

برای راه اندای خط تولید زغال فشرده باید چند موضوع را در نظر بگیریم. خوشبختانه #راه_اندازی_خط_تولید_زغال_فشرده به دانش آکادمیک نیاز ندارد اما باید به صورت تجربی با فرآیند تولید آشنا باشید. برای تولید زغال فشرده به روش سنتی و یا صنعتی باید به مکانی که برای این کار در نظر دارید نیز توجه کنید. کوره های سنتی عمدتا از خاک و گل ساخته می شوند و حین تولید زغال دود زیادی تولید می شود، پس در منطقه مسکونی و شهری امکان تولید زغال سنتی را ندارید.

برای #راه_اندازی_خط_تولید_زغال_فشرده_صنعتی به چند دستگاه تولید زغال احتیاج دارید که با توجه به اندازه و محیط کارگاه، قیمت آن ها متفاوت است. درباره مواد اولیه تولید زغال فشرده هم باید بدانید که فرمول اصلی تولید زغال فشرده صنعتی شامل خاک اره، ضایعات چوب و پوست گردو می باشد که خوشبختانه در هر کارگاه تولیدی مبل یا نجاری ها، خاک اره به عنوان ضایعات به حساب می آیند.

توجه داشته باشید که در تولید زغال فشرده مرغوب هیچگونه مواد افزودنی نظیر چسب اضافه نخواهد شد. در کل راه اندازی خط تولید زغال فشرده نیاز به مشورت با کارشناسان و صاحب نظران این حوزه می باشد، بنابراین بدون آگاهی و دانش وارد این کار نشوید!

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:17

همانطور که می دانید پاناسونیک جزو شرکت‌هایی است که همچنان به جاروبرقی‌های کیسه دار اعتقاد دارد و با تمام توان به تولید این گونه محصولات، ادامه می‌دهد. مدل MC-CJ917 یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌های این شرکت با موتور پرتوان 2300 واتی است. پاناسونیک اعلام کرده صدایی که این مدل تولید می‌کند 60 دسی‌بل است. با توجه به استاندارهای موجود این رقم می‌تواند کاملا قابل قبول باشد. جاروبرقی CJ917 مثل اکثر تولیدات پاناسونیک ظاهری بی‌آلایش دارد؛ اما اگر دنبال یک جاروبرقی باکیفیت و اصیل هستید، پیشنهاد می‌کنیم این جاروبرقی را از دست ندهید.

جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که میدانید جارو برقی یکی از لوازم ضروری برای منزل است.جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ917 یکی از دستگاه هایی میباشد که صدای فوق العاده کمی دارد که یکی از ویژگی های مهم این دستگاه به حساب می آید.این مدل ساخت کشور ژاپن است که دارای طراحی بدنه زیبایی میباشد که با از بین بردن گرد و خاک و غبار موجود یک محیط تمیز و پاکیزه را برای شما به ارمغان می آورد.
از دیگر مشخصه های این مدل کیسه دار بودن آن است.جارو برقی ها در کل به دو نوع کیسه دار و بدون کیسه تقسیم میشوند.این دستگاه دارای موتور 2300 وات وات میباشد که یک موتور پر قدرت با توان مکش بالا را در اختیار شما میگذارد تا بتوانی محل مورد نظر را از هرگونه کثیفی پاک کنید.

همچنین این دستگاه دارای یک قابلیت به نام دمندگی می باشد.به این معنا که با اتصال لوله خرطومی به پشت این دستگاه از هوای دمنده برای گردگیری لوازم منزل میتوان استفاده کرد.قدرت مکش دستگاه با استفاده از یک دکمه کشویی که بر روی دستگاه تعبیه شده است قابل تنظیم است.فیلتری که در این مدل جارو برقی از نوع Hepa میباشد که در پشت جارو برقی نصب شده است و با جذب گرد و غبار از ورود این گرد و غبار ها در هوا جلوگیری میکند.

از دیگر مشخصه های این دستگاه قدرت مانور در حرکت و جابجایی دستگاه می باشد.چرخ های تعبیه شده در این مدل جاروبرقی بسیار روان می باشد و جابجایی دستگاه را آسان تر میکند. در آخر مدل CJ917 را میتوان یکی از مدل های پر فروش و البته خوش قیمت شرکت پاناسونیک معرفی کرد.چرا که این دستگاه دارای صدای کم و قدرت موتور بالایی میباشد که همین امر آن را از دیگر مدل ها متمایز کرده است.این جارو برقی در رنگ های سفید و مشکی موجود میباشد.

حجم پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات چقدر می باشد؟

این مدل جارو برقی دارای کیسه با حجم 6 لیتر می باشد که یک میزان حجم قابل توجه می باشد.که با یک نشانگر بر روی دستگاه شما را از زمان تعویض آن مطلع می سازد.

پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات

پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات از بهترین مواد اولیه و بر اساس استانداردهای ضروری و لازم تولید شده است. با توجه به ساختار تشکیل دهنده آن، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی دچار پارگی نمی شود. افرادی که از این پاکت برای دستگاه خود استفاده می کنند با توجه به اینکه دارای خاصیت ضد آلرژی هستند، سلامتی خود را تضمین می نمایند. این محصول دارای لایه های مختلف می باشد. به همین خاطر پس از ورود گرد و غبار به درون آن، اجازه خروج آنها را به محیط اطراف و همچنین موتور دستگاه نمی دهد.
پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات برای استفاده در محیط هایی که بسته هستند انتخاب مناسبی است. این محصول برای مدل های گوناگون جاروبرقی قابل استفاده بوده که در هنگام خرید باید به مدل دستگاه خود نیز توجه نمایید. علاوه بر موارد گفته شده باید بدانید که این محصول از قدرت فیلتراسیون بالایی نیز بهره مند بوده و دارای درب مناسب و مخصوص نیز می باشد.

پاکت یکبار مصرف جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات چه مزایای دارد؟

پاکت یکبار مصرف جاروبرقی پاناسونیک مجهز به درپوش و فیلتراسیون می‌باشد.پس از پر شدن پاکت، می‌توانید درپوش را بسته تا در زمان جابجایی، گردوخاک و آشغال‌ها به بیرون درز نکنند. درواقع چندلایه بودن پاکت یک‌بار مصرف از خروج گردوغبار به بیرون جلوگیری می‌کند. پس از پر شدن می‌توانید با بستن درپوش آن را کاملامسدود کرده و بدون آلودگی به بیرون بیاندازید. استفاده از پاکت جارو برقی یکبار مصرف دیگر مشکلات بهداشتی پاکت‌های دائمی را ندارد. معمولا تمیز کردن کامل گرد و خاک پاکت دائمی و استفاده مجدد از آن دردسرهای خاص زیادی دارد. سخت بودن تمیز کردن پاکت دائمی در فواصل کوتاه‌مدت و گردش ذرات در محیط در حین خالی کردن گردوغبار آن موجب ایجاد حساسیت و سایر آلودگی‌ها برای شما خواهد شد. مهم‌ترین مزیت استفاده از پاکت یکبار مصرف جاروبرقی پاناسونیک، جلوگیری از ورود ذرات گردوخاک به داخل موتور جاروبرقی است. به همین دلیل قدرت مکش جاروبرقی در صورت استفاده از کیسه‌های تمیز یکبار مصرف بسیار بیشتر است. درواقع کیسه جاروبرقی یک‌بار مصرف شما را از تمیز کردن مستمر فیلتر و شستن مخزن جاروبرقی بی‌نیاز می‌کند.

احتمالا به دلیل هزینه مناسبی که برای پاکت دائمی می‌کنید، این نوع پاکت را مناسب جاروبرقی می‌دانید. شاید در ظاهر استفاده از پاکت جاروبرقی دائمی به‌صرفه باشد، اما به‌مرور موجب آسیب جدی به موتور جاروبرقی خواهد شد. به همین دلیل بعد از مدتی باید به فکر تعمیر جاروبرقی و یا خرید یک جاروبرقی جدید باشید‌.

پاکت جاروبرقی تاثیر بسزایی در عملکرد دستگاه و نظافت محیط دارد. به‌گونه‌ای که استفاده از پاکت جاروبرقی مناسب موجب افزایش قدرت مکش و کارایی دستگاه و کاهش صدای زیاد جاروبرقی می‌شود.

پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات اصل چه ویژگی هایی دارد؟

این بسته حاوی 5 پاکت یکبار مصرف است. از قابلیت های پاکت های یک بار مصرف بهداشتی بودن آنهاست ؛ به دلیل مجهز بودن به درپوش کاغذی، پس از پر شدن پاکت می توان درپوش را کاملأ بست تا درحین جابجایی گرد وخاک از داخل پاکت خارج نشود. جنس پاکت به گونه ای است که در حین مکش، گرد و خاک از پاکت به بیرون درز نکرده و وارد موتور نمی شوند. بنابراین موتور جارو برقی عمر بیشتری خواهد کرد.

در چه زمانی نیاز است تا پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات ماهیانه عوض شود:

  • در صورتی که هر هفته از جاروبرقی استفاده می کنید.(تعویض ماهیانه)
  • اگر هر روز استفاده از جاروبرقی دارید، حداقل باید هر ماه کیسه آن را عوض کنید.
  • اگر منزل تان بزرگ است.(ماهی 2 بار تعویض شود)
  • اگر فرش جدید دارید.
  • اگر بچه دارید.
  • اگر زیاد در خانه راه می روید ماهی یک بار کافی است.
  • اگر حیوانات خانگی دارید.(ماهی 2 بار تعویض شود)

قیمت پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات

قیمت پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات در فروشگاه آنلاین توتک بسیار مناسب می باشد.قیمت پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات را در فروشگاه توتک جستجو کنید.اگر در انتخاب نوع کیسه جاروبرقی خود دچار تردید شدید ، می‌توانید با همکاران ما تماس حاصل نمایید.در ضمن با درج مدل جاروبرقی خود می توانید از راهنمایی کارشناسان نیز بهرمند شوید.توجه داشته باشید که قیمت کیسه جاروبرقی پاناسونیک در مقایسه با اهمیت وجود آن برای جاروبرقی بسیار ناچیز می باشد.

خرید پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات

برای خرید پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات و انواع پاکت جاروبرقی مناسب دستگاه خود با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کافی است به فروشگاه اینترنتی توتک مرکز فروش انواع پاکت جاروبرقی مراجعه کنید. برای استعلام قیمت و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در ارتباط با خرید پاکت جاروبرقی مناسب می­توانید از مشاوره رایگان کارشناسان فروش توتک بهره مند شوید. با خرید آنلاین پاکت جاروبرقی تجربه نویی خواهید داشت که دیگر حاضر به خرید حضوری نخواهید شد.

خرید اینترنتی پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات

شما می‌توانید با تکیه‌ بر دانسته‌های خود از مزایا و مشخصات پاکت جاروبرقی پاناسونیک ۲۳۰۰وات بسته 5 عددی ، نسبت به خرید آن در فروشگاه اینترنتی توتک اقدام کنید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 249 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:15

در نگاه اول، تفنگ های بادی کاملا بی ضرر به نظر می رسند اما در واقع سلاح های بالقوه کشنده ای هستند. تفنگ های بادی از نیروی انبساطی هوای فشرده (یا گاز) برای پیشبرد یک گلوله به پایین بشکه استفاده می کنند و از زمان جنگ های ناپلئون به طور کلی مورد استفاده قرار می گرفته است. گلوله ها معمولاً گلوله های سربی یا بلبرینگ هستند. در مروری بر مطالعات تجربی، DiMaio نتیجه گرفت که سرعت حیاتی برای نفوذ پوست انسان توسط گلوله تفنگ بادی بین 38 تا 70 متر بر ثانیه (125–230 فوت در ثانیه) بوده است. در حالی که سرعت تفنگ های بادی مدرن از این سرعت فراتر رفته است. از این رو صدمات ناشی از تفنگ های بادی می تواند جدی و حتی کشنده باشد.

تفنگ های بادی نمی توانند به جمجه انسان نفوذ کنند. درواقع این اسلحه ها فاقد قدرت ایجاد شلیک با آن نوع ضربه شدید هستند. حتی اسلحه های بزرگ هوایی موجود در بازار، مانند اسلحه هایی با انرژی 12 فوت پوند، نمی توانند به جمجمه انسان نفوذ کنند. با این حال، گلوله های آن ها اگر در 25 متری شلیک شوند، می توانند ژلاتین بالستیک را به عمق هفت اینچ سوراخ کنند. این ژلاتین شباهت زیادی به برخی از قسمت های بدن، به خصوص قسمت های نرم تر دارد.

آیا تفنگ بادی انسان را میکشد ؟

توانایی نفوذ به پوست بدن با یک تفنگ بادی همانند نفوذ به جمجمه نیست و توانایی از پادر آوردن انسان را دارند. شاید این نفوذ در بدن از طریق جمجمه نباشد اما با نفوذ گلوله به پوست در نقاط مختلف بدن، می تواند انسان را تا پای مرگ ببرد. متاسفانه این تصور غلط وجود دارد که چون تفنگ های بادی برای تفریح و یا شکار حیوانات هستند، نمی توانند انسان را از پای درآورند. اما این طور نیست و به روش های زیر ممکن است موجب مرگ شخص شوید.

1. خفگی

برخی از زخم های تفنگ بادی منجر به سوراخ شدن ریه ها می شود. وقتی ریه ها از کار می افتند، مغز اکسیژن مورد نیاز را دریافت نمی کند. حتی اگر ریه ها سوراخ نشده باشند، ممکن است بیش از حد با مایعات مانند خون پر شوند. این امر همچنین از دریافت اکسیژن در مغز جلوگیری می کند. در عرض یک دقیقه یا کمتر، فرد مبتلا به این آسیب ریه می تواند بمیرد. از آنجا که گلو قسمتی نرم از بدن است، اگر مراقب نباشید، می توانید با خفگی با تفنگ بادی خود را به مرگ برسانید.

2. نارسایی ریوی

زخم نزدیک قفسه سینه می تواند منجر به نارسایی ریوی شود. این بار، به جای آسیب شدید ریه ها، قلب در معرض آسیب است. مغز به خون رسانی از قلب احتیاج دارد که در این صورت دیگر نمی تواند آن را دریافت کند. این مرگ نیز سریع اتفاق خواهد افتاد و در چند ثانیه رخ می دهد. هر چند که با وجود دنده های قفسه سینه احتمال اینکه قلب را نشانه بگیرید کم است، اما این اتفاق در عرض چند ثانیه رخ می دهد و شما تسلطی بر مکان فرو نشستن گلوله ندارید.

3. از دست دادن مقدار قابل توجهی خون

بدن رگ های خونی و عروق زیادی دارد که اگر با اسلحه بادی هدف قرار بگیرند، می توانند مقدار قابل توجهی از خون  را از دست بدهید. هنگامی که از دست دادن خون به حدود 40 درصد برسد، مرگ تقریباً قطعی است. با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا فرد در صورت آسیب ندیدن یک رگ خونریزی کند.

حتی اگر قربانی زنده بماند، این احتمال وجود دارد که بقیه عمر خود را با آسیب مغزی زندگی کنند. این امر به ویژه اگر گلوله به جمجمه آن ها نفوذ کرده یا به طریقی دیگر آسیب دیده باشد، بسیار محتمل است. در حالی که مغز از این مصیبت جان سالم به در برد، دیگر هرگز مانند گذشته نخواهد بود. ممکن است فرد تقریباً در کما باشد. در این صورت سریعا با اورژانس تماس بگیرید.

شلیک با تفنگ بادی به انسان

همه ما می دانیم که امروزه کاربرد تفنگ بادی برای مسابقات تیراندازی، شکار، تفریح و نشانه گیری اهداف کوچک است. اما گاهی پیش می آید که در اثر حواس پرتی و بی احتیاطی با تفنگ بادی به انسان شلیک کنیم. باید بدانید که در صورتی که در اسلحه شما گلوله وجود داشته باشد و به قسمت ها نرم سر و یا چشم انسان شلیک کنید، ممکن است ضررهای جبران ناپذیری ببینید. پس همیشه جوانب احتیاط را رعایت کنید. در ادامه نکاتی را برای استفاده ایمن از تفنگ بادی لیست کرده ایم.

نکاتی در مورد استفاده ایمن از تفنگ بادی

همه می دانیم که تفنگ های بادی می توانند باعث مرگ شوند. حتی اگر قربانی از شلیک یک تفنگ هوایی تصادفی زنده بماند، صدمات وارده می تواند زندگی آنها را برای همیشه تغییر دهد. به همین دلیل ما فکر کردیم می توانیم  با ارائه نکاتی در مورد استفاده ایمن از تفنگ بادی به کاهش این خطرات کمک کنیم.

چه در حیاط خانه خود با برخی از تمرینات هدف تمرین کنید یا در یک مزارع یا سایت شکار به دنبال بازی زنده باشید، همیشه مهم است که با دقت تفنگ بادی خود را حمل کنید. نه تنها می توانید از آسیب ها و حتی مرگ برای سایر افراد اطراف خود جلوگیری کنید، بلکه برای خودتان نیز پیشگیری می کنید.

تفنگ بادی را خالی کنید

اگر می دانید که دیگر از تفنگ بادی خود برای بقیه روز استفاده نمی کنید، مسلح کردن آن کار اشتباهی است. ممکن است اسلحه تان را کناری بگذارید و فراموش کنید که مسلح شده است و در نهایت به طور تصادفی شلیک می کنید. این می تواند باعث آسیب دیدگی و حتی کشته شدن خود و هر کسی در مجاورت شما شود. بعد از اتمام کار، تفنگ بادی خود را در جایی امن تخلیه کنید. هیچگاه  آن را به تعویق نیندازید، زیرا احتمالاً فراموش خواهید کرد.

با تفنگ بادی حرکات نمایشی انجام ندهید

شاید با دوستانتان هستید و می خواهید مهارت تسلط بر تفنگ بادی را با چند حرکت نمایشی به ان ها نشان دهید، اما باید بدانید که این کار نه تنها به سلامتی خودتان می تواند آسیب بزند، سلامت هر کسی که در اطراف شماست را تهدید می کند. در نهایت بدانید که تفنگ بادی برای شلیک است و نه کار دیگری!

برای آنچه اتفاق می افتد آماده باشید

ممکن است شما خود را تقریباً یک تیرانداز ماهر و عالی بدانید، اما همه بارها و بارها با دقت اشتباه می کنند. بخشی از برنامه ریزی برای هر شلیک با تفنگ بادی پیش بینی آنچه اتفاق می افتد در صورت از دست دادن دقت است. باید بدانید گلوله کجا می رود؟ آیا ممکن است به شخص دیگری برخورد کند؟ اگر چنین است بهتر است مکان دیگری را برای شلیک انتخاب کنید.

از پرتاب تفنگ بادی خودداری کنید

هنگامی که تفنگ بادی شما بارگیری و آماده استفاده است، باید تمام تلاش خود را بکنید تا آن را رها نکنید. اگر مجبورید اسلحه را مدتی استراحت دهید، آن را با احتیاط پایین بگذارید. با پرتاب تفنگ بادی ممکن است ناگهان شلیک انجام شود که دیگر باقی ماجرا در اختیار شما نیست.

باعث پرش گلوله نشوید

اگر تفنگ بادی خود را به سطح آب یا زمین و سایر سطوح سخت شلیک کنید، پرش با گلوله می تواند رخ دهد. مثل وقتی که تفنگ بادی را می اندازید، نمی توانید با اطمینان بگویید چه اتفاقی خواهد افتاد. گلوله ها می توانند به طریقی که شما انتظار آن را ندارید پرواز کنند و این باعث می شود تهدیدی برای هر کس در این نزدیکی باشید. بنابراین در عوض روی اهداف واقعی تمرکز کنید.

حواستان به لوله تفنگ بادی باشد

هنگامی که لوله تفنگ بادی مسدود شده است، هرگز لوله را به سمت صورت خود هدف نگیرید، این کار می تواند موجب مرگ شما شود. اگر برای تعمیر تفنگ بادی اطلاعاتی ندارید، مجبور نیستید خودتان این کار را انجام دهید.

تعمیر تفنگ بادی در مجموعه شاه شکار

برای تعمیر تفنگ بادی باید ابتدا عیب یابی با رعایت اصول ایمنی و به درستی انجام شود. کسی که در این حیطه تخصص دارد می داند که چگونه بدون کمترین آسیب این کار را انجام دهد. پس بدون آسیب به خود و اطرافیانتان، با ارتباط با کارشناسان مجموعه شاه شکار مشکل خود را حل کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:15

صورت و جلوه اصلی هر ساختمانی با نمای آن تعریف می شود. اجرای نما تخصصی خاص است که معمولا اهداف اصلی کارفرما یا سرمایه گذار را تضمین می کند. برای اجرای نما در تبریز  و طراحی نما علاوه بر هنر طراحی نیاز به دانش تخصصی و فنی بسیار ضروری ست چرا که ضوابطی که اخیرا تصویب شده است محدودیت های خاصی برای نماهای سنگی، رومی و شیشه ای در نظر گرفته است.اگر علاقه دارید تا درباره اجرای نما در تبریز بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

اجرای نما در تبریز

می توان گفت تبریز یکی از شهرهای بزرگ و با اصالت کشور عزیزمان ایران می باشد که در برهه ای از تاریخ به دلیل پایتخت بودن به آن بسیار توجه می  شده و معماری بیشتر ساختمان های موجود در  تبریز معماری ایرانی و سنتی می باشد مگر آپارتمان هایی که با توجه به ساخت امروزیشان از نماهای مدرن مانند کامپوزیت و شیشه و انواع فایبر سمنت برد اجرا شده است.

قوانین اجرای نما در تبریز

ماده ۱: نماسازی برای تمام سطوح اصلی و فرعی ساختمان، باتوجه به هویت منطقه ای و بومی اجباریست.

ماده ۲: صدور پايان‌كار بعد از اتمام عمليات ساختماني اعم از قسمت هاي داخلي وكليه نماهاي ساختمان امكان پذير مي‌باشد.

ماده ۳: کلیه نماهای اصلی هر ساختمان، بایستی از الگوی واحد پيروي كند.

ماده ۴: نمای جداره های فرعی می بایست به لحاظ طرح، رنگ یا مصالح، متناسب با نماهای اصلی، طراحی و اجرا گردد.
تبصره: در صورت استفاده از نقاشی های دیواری و یا نصب تابلوهای مختلف جهت پوشش نماهای فرعی، طرح مربوطه قبل از اجرا می بایست به تصویب کمیته تخصصی نما و سیمای شهری برسد.

ماده ۵: استفاده از سبک های تقلیدی از جمله نماهای کلاسیک موسوم به نمای رومی ممنوع میباشد.
تبصره : در نماهای طراحی شده کلاسیک مطابق با مصادیق معماری ایرانی – اسلامی، اجرای طرح پس از تایید کمیته تخصصی نما و سیمای شهری بلامانع خواهد بود.

ماده ۶: نماي ساختمانهاي مجاور و در حريم بناهاي تاريخي ثبت شده، تابع ضوابط و مقررات مصوب ذيربط خواهد بود و در صورت مجاورت بنا با یک ساختمان باارزش تاریخی ثبت شده، بایستی از فرم‌ها و رنگ هایی استفاده گردد که در عین هماهنگی موجب خدشه‌دار شدن یا تضعیف هویت بنای تاریخی نگردد.

ماده ۷: نمای کلیه ساختمان¬های واقع در محدوده حریم آثار تاریخی ثبت شده، به عمق دو پلاک مجاور (حداکثر ۲۵ متر)، پس از اخذ استعلام از اداره کل میراث فرهنگی استان باید به تایید کمیته تخصصی نما و سیمای شهری برسد.

ماده ۸: تایید طرح مرمت و باززندهسازی نمای ساختمان-های ثبت شده، با مسوولیت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی است.

ماده ۹: طراحان و سازندگان موظفند معماری بناهای واقع در تقاطع معابر را به گونه ای طراحی و اجرا نمایند که به ارتقاء کیفیت بصری و فضایی تقاطع ها منجر شود. استفاده از تناسبات هماهنگ با ابنیه شاخص در تقاطع ها با استفاده ازهماهنگی در خط آسمان، رنگ، مصالح و فرم الزامی خواهد بود.

ماده ۱۰: فضای باز ابنیه عمومی بایستی در ارتباط با فضای باز عمومی قرار گیرند و نقش موثری در سیما و منظر شهری داشته باشند. بنابراین این فضاها نباید بوسیله دیوارهای بسته از فضاهای عمومی جدا شوند. استفاده از ترکیب دیوار کوتاه و نرده، ردیف‌های درختان و مشابه آن در این رابطه بسیار کارساز است.

ماده ۱۱: استفاده از اجزای هماهنگ در جداره جهت ایجاد یک زمینه با هویت الزامی است.

ماده ۱۲: استفاده از فرمهای نامتعارف (نظیر کشتی، میوه‌ها و …) در طراحی و احداث بناها، با تشخیص کمیته تخصصی نما و سیمای شهری مجاز می‌باشد.

ماده ۱۳: استفاده از نمادهای خاص (شامل عناصر غیر رایج در طراحی نما از جمله سمبل های تاریخی، فرهنگی …) در طرح نما با تایید کمیته تخصصی نما و سیمای شهری بلامانع خواهد بود.

ماده ۱۴: انباشتن مواد و مصالح بر روی بام و بالکن به نحوی که از خیابان قابل رویت باشد، ممنوع است.

ماده ۱۵: اجرای هرگونه نمای کاذب و یا نصب تابلوی معرف کاربری، بالاتر از خط لبه جانپناه بام (خط آسمان نما) ممنوع است.

ماده ۱۶: آبچکان و قرنیز برای بام و کف پنجره ها تعبیه و به نحوی طراحی گردد که از لغزش آب بر روی نما و ایجاد لکه جلوگیری گردد.

ماده ۱۷: تزیینات یک جداره می¬بایست با هم هماهنگ بوده و به حدی نباشد که سبب اغتشاش در جداره گردد.

ماده ۱۸: درصورت ايجاد خرپشته در جبهه اصلی ساختمان، ارائه نقشههاي نماي خرپشته درهماهنگي با نماهاي اصلي الزامي است.

ماده ۱۹: نماي بدنه شمالي ساختمان كه در مجاورت مالكيت غير است مي‌بايست از ارتفاع ۲٫۵ متر به بالا و الزاماً در محدوده مالكيت، به نحو مطلوبی نماسازي گردد.

ماده ۲۰: مواردِ با طرح نمای خاص که به هر دلیلی در حوزه شهرسازی منطقه، در خصوص آن، تصمیم گیری نشود و نیاز به استعلام داشته باشد، با تشخیص معاونت شهرسازی و معماری منطقه به کمیته تخصصی نما و سیمای شهری ارجاع و در مورد نمای پیشنهادی تصمیم گیری خواهد شد.

ماده ۲۱: طرح پیشنهادی نمای ساختمان های خاص، به منظور حفظ خلاقیت در طراحی، با حضور طراح، توسط کمیته تخصصی نما و سیمای شهری بررسی خواهد شد. ارائه طرح سه بعدی به همراه عکس از مجاورین با تاکید بر شاخص نمودن ورودی ساختمان، الزامی است.

ضوابط و الزامات اسثتفاده از مصالح در اجرای نما در تبریز

ماده ۲۲: جنس یا رنگ مصالح انتخابی نما باید متناسب با هم و در هماهنگی با کلیت نماهای جداره باشد.

ماده ۲۳: برای ساختمان‌های دارای پروانه یا پایانکار، تعویض یا تغییر نما، با کسب مجوز از شهرداری بلامانع است.
تبصره: تایید استفاده از مصالح جایگزین در راستای رعایت استحکام بنای ساختمان، می بایست با تایید و زیر نظر مهندس ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان (معماری یا عمران) انجام گیرد.

ماده ۲۴: استفاده صرف از نماهای پردهای (نماهای آلومینیومی، شیشه-ای، کامپوزیت، شیشههای جیوه ای و …) در جدارههای بیرونی و قابل مشاهده از عرصههای عمومی، ضمن رعایت مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان، برای کلیه بناهای دولتی ممنوع است.

ماده ۲۵: استفاده از نماي كامپوزيت و آلومينيومي حداكثر در ۲۰% سطح كل نماي ساختمان‌های مسکونی و عمومی مشرف به معابر مجاز بوده ضمناً استفاده از نماهای شیشه‌ای در این ساختمان‌ها ممنوع می‌باشد.

ماده ۲۶: در طراحی نماها از تعدد مصالح پرهیزگردد. استفاده از حداکثر چهار نوع مصالح مجاز می باشد.

ماده ۲۷: در نماسازی باید از مصالح ایمن، مرغوب، مانا و مقاوم در مقابل فرسایش وآلودگی استفاده گردد و قابل پاکسازی باشد.

ماده ۲۸: پوشش درز انقطاع ساختمان از سمت نما و پشت بام، الزامی است. سازنده مکلف است فاصله درز انقطاع (درز زلزله) را با مصالح مناسب و سبک که از لحاظ سازه ای به عملکرد درز انقطاع آسیبی نرساند، بپوشاند.

ماده ۲۹: رنگ آمیزی دیوارهای سنگی و آجرنما ممنوع می باشد.

ماده ۳۰: در نماسازی نماهای فرعی، استفاده از اندود سيمان در صورت هماهنگی رنگی با نمای اصلی بلامانع است.

ماده ۳۱: تمام سطوح شیشه ای با عرض بیش از ۰٫۹۰ متر و مساحت بیش از ۱٫۵۰ مترمربع که در مجاورت فضای باز و معبر قرار دارند، باید از شیشه ایمن و غیر ریزنده باشند.

ماده ۳۲: مصالح نما باید بدون مغایرت با مقررات و آیین نامه های سازه ای، به سازه یا ساختارهای اصلی ساختمان اتصال کافی و مناسب داشته باشد تا خطر جدا شدن و فروریختن نما به وجود نیاید.
تبصره: در این راستا و به لحاظ سنگین بودن برخی مصالح منجمله مصالح سنگی و وجودخطرات احتمالی، استفاده از اینگونه مصالح درنمای ساختمان های بیش از ۵ طبقه از کد مبنا، مجاز نمی باشد.

ماده ۳۳: در اجرا و نماسازی گنبد مساجد جدیدالاحداث استفاده از مصالح سنتی (آجر و کاشی) الزامی است.
تبصره: در صورت ارائه پیشنهاد طرحی متفاوت و یا مصالحی خارج از موارد ذکر شده در ماده فوق، می بایست نقشه ها و مستندات مربوطه جهت بررسی و تصویب به کمیته تخصصی نما و سیمای شهری ارائه گردد.

ماده ۳۴: چنانچه طراح و مالک ساختمان مایل به استفاده از نمای تمام سیمانی و یا مصالح و مواد جدید و غیرمتعارف باشد، به کارگیری مصالح نوین با ارائه استاندارد معتبر در صورت تایید کمیته تخصصی نما و سیمای شهری ، مجاز می‌باشد.

ماده ۳۵: استفاده از مصالح و فرم های شکننده و یا برنده در قسمت هایی از نما که در دسترس افراد پیاده قرار دارند، ممنوع است.

پر کاربردترین نما در تبریز کدام است؟

جالب است بدانید که با گشتی یک‌ یا دوساعته در سطح شهر تبریز صدها ساختمان با نمای رومی خواهید دید و با این نما بیشتر از آنچه که فکرش را می کنید مواجه خواهید شد. البته در شهرک‌های تازه احداث‌شده و خیابان‌های معروف به بالای شهر، این نما چندین‌برابر بیش‌تر از سایر نقاط شهر به چشم می‌خورد.هیچ‌کس نمی‌فهمد که چرا، چگونه و چه‌زمانی نمای رومی به پرطرفدارترین نوع نما  در تبریز تبدیل شده است.

نمای رومی، سبکی کلاسیک است که از المان‌های معماری روم باستان الهام گرفته شده است. به عقیده مچریان نما در تبریز این نوع نما، جزو طراحی‌های لوکس و گران‌قیمت به حساب می‌آید. معماری رومی، به طور کلی نمادی از قدرت و استحکام است. این ویژگی از گذشته تا به امروز یکی از مهم‌ترین المان‌های طراحی بناها به سبک رومیان است.

اجرای این سبک در نما، جزء پرهزینه‌ترین طرح‌ها در ساختمان های تبریز می باتشد چرا که برای اجرایی با صلابت لازم است از مصالح سنگینی مثل سنگ مرمر، گرانیت و تراورتن استفاده کرد. همچنین اجرای نمای رومی، به دلیل پیچیدگی‌های موجود، کار سختی به حساب می‌آید؛ بنابراین می‌توان گفت که نمای رومی، تصویری لوکس و ارزنده به یک ساختمان اعطا می‌کند.

وجود قوس‌های منحنی و قطور، وجود ستون‌هایی به شیوه‌ی دوریک، یونیک و قرنتی، تعدد ستون‌های تزئینی در نمای رومی از ویژگی‌های نمای رومی به حساب می‌آید.

اجرای نما رومی در تبریز چه معایبی دارد؟

در فرهنگ ما ایرانی ها خانه محلی برای آسایش و استراحت بود نه محلی برای فخرفروشی و قدرت‌نمایی.برای مثال کریم خان صدقیانی یکی از ثروتمندترین مردان تبریز در زمان خود بود که نمای خانه‌اش با نمای خانه یک خانواده فقیر در همان کوچه هیچ تفاوتی نداشت.نمای رومی یک نمای کاملا خشن، خشک و بی‌روح است درحالی که در فرهنگ ما نما باید دارای سادگی و مصالح متناسب با معماری ایرانی-اسلامی از جمله کاشی باشد که دارای معنا و مفهوم خاصی هستند.

کارشناسان تاریخی و جریان نما با اصالت تبریز از اینکه در کوچه پس کوچه‌های تبریز هیچ اثری از معماری اصیل این شهر باقی‌ نمانده معترض هستند و می گویند معمارها و نهادهای نظارتی شهرسازی ما کجا هستند؟ چرا سکوت کرده‌اند؟
نمای رومی تنها به روح شهر آسیب نمی‌زند. معماران و کارشناسان این حوزه به‌کارگیری نمای رومی را یک تهدید بزرگ و جدی در هنگام وقوع زلزله می‌دانند.ساختمان‌های ما با آجر سفالی ساخته می‌شوند و نمای رومی سنگی است که روی سفال می‌آید.به‌خاطر اینکه نصب سنگ روی آجر سخت است، نماکاران حتی با پیچ سنگ‌ها را با استحکام بیش‌تری نصب می‌کنند اما در طول زمان سیمانی که لای آجر و سنگ قرار گرفته، می‌تواند سنگ را رها بکند.
این موضوع را برای شهری همچون تبریز که یکی از زلزله‌خیزترین مناطق ایران به شمار می‌آید، بسیار خطرناک می‌ باشد زیرا در کوچه‌ها ۱۰متری تبریز ساختمان‌هایی با ارتفاغ بیش از ۲۰متر وجود دارد که از نمای رومی در آن‌ها استفاده شده است و با کوچک‌ترین لرزه‌ای جان بسیاری از افراد به خطر می‌افتد.

اجرای نما کامپوزیت تبریز

کامپوزیت در حال حاضر یکی از محبوب ترین محصولات در اجرای نمای ساختمان در تبریز است.این نماها بسیار سبک هستند و در مقابل آتش سوزی مقاوم هستند .تنوع رنگ و شکل پذیری بالایی دارند .نیاز به شستشو ندارند و امکان تعویض دارند.
سطح هموار یکنواختی رنگ و مقاومت در برابر زلزله از دیگر ویژگی های نماهای کامپوزیت است.

قیمت اجرای نما در تبریز

طبق گفته های مجری نما در تبریز دستمزد اجرای نما بر اساس متریال مورد استفاده، زیرسازی، ضخامت و …. در شهر تبریز برآورد می گردد.و از فاکتورهای مهم برای برآورد هزینه اجرای نما در تبریز نوع مصالح و متراژ نما می باشد و همچنین دستمزد نماکاران نیز از هزینه هایی می باشد که با توجه به حرفه ای بودن و سرعت عمل آنها در نظر گرفته می شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 236 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:14

جالب است بدانید که مبل کودک وسیله‌ ای شبیه به مبلمان منزل می‌باشد،که کودکان هنگام بازی و یا برای استراحت بر روی آن می‌نشینند. به دلیل اندازه ی نسبتا کوچکی که دارد، به راحتی جا‌به‌جا می‌شود و فضای زیادی از اتاق خواب کودک را اشغال نمی‌کند. شکل ظاهری آنها دقیقا برگرفته از اشکال کارتونی و مدل‌های جذاب می باشد. نام دیگر این وسیله کاناپه کودک هم می‌باشد.اگر می خواهید درباره مبل اتاق کودک بیشتر بدانید ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا شما را در انتخاب و خرید مبل اتاق کودک کمک کنیم:

مبل اتاق کودک

مبل اتاق کودک که در چند سال اخیر  دارای جایگاه مهمی در طراحی دکوراسیون اتاق فرزندان پیدا کرده است،و این نوع مبل از تنوع بالایی برخوردار می باشد. به طوریکه می توان با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی محیط ، انتخاب های متعددی برای مبل اتاق کودک داشت. نکته مهم این است که چه نکاتی را برای خرید مبل کودک ارزان و شیک و کاربردی در حین خرید باید مد نظر داشت؟

حتما هنگام خرید مبل کودک به قیمت آن توجه نمایید، عواملی چون جنس، کیفیت و ظرافت ساخت بر روی قیمت این وسیله‌ی کاربردی اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود نسبت به خرید مدل خاصی اقدام نمایید.

  • به نوع مبل توجه ویژه‌ای داشته باشید، باید با توجه به علاقه‌ی که به جنس چرمی یا پارچه ای دارید، مدل خاصی را بپسندید.در قسمت های بعدی به بیان انواع مبلمان با جنس های مختلف خواهیم پرداخت.
  • مبل انتخابی شما باید به راحتی شست‌و‌شو شود و هیچ ‌گونه لکه‌ای بر روی آن باقی نماند. چون بچه‌ها در طول روز با این وسیله مدام سر و کار دارند و خیلی سریع کثیف می‌شود‌. مادر باید بتواند به راحتی آن را پاک کند.
  • انتخاب رنگ مناسب مبلمان کودک هم در تقویت روحیه و زیبایی دکوراسیون کودک نقش بسزایی دارد، پس سعی کنید متناسب با روحیه‌ی فرزند دلبندتان مدل خاص با رنگ خاصی را خریداری کنید.
  • زیبایی مبل هم تاثیر زیادی در چیدمان اتاق کودک دارد، مبل‌های کودک تنوع بسیار زیادی در بازار مبل عطاآباد دارند و باید مدلی را انتخاب کنید که زیبایی اتاق فرزندتان چند برابر شود.
  • ایمنی مبلمان هم باید قابل قبول باشد، چراکه بچه‌ها بارها در طول روز بر روی آن می‌نشینند و جست و خیز می‌کنند. پس باید فاقد گوشه‌های تیز و برنده و دارای دسته باشند تا کودک از روی آن به زمین نیفتد و بدنش آسیب نبیند.

انواع مبلمان کودک

مبل چرمی کودکان

یکی از مدل‌های جذاب در ساخت مبلمان کودک، مبل چرمی کودکان می‌باشد. این مبل‌ها به دلیل ساختاری که دارند، خیلی زود دچار خط و خش خواهند شد. اما در عوض خیلی سریع تمیز می‌شوند. فقط والدین عزیز توجه نمایید که اگر حیوان خانگی در منزل دارید، اجازه ندهید که وارد اتاق کودک شود، چون پنجه‌های تیز آن، مبل چرم کودکتان را سوراخ و پاره می‌کند.

مبل پارچه‌ای کودکان

مبل پارچه‌ای کودک هم بسیار پرطرفدار است، چون جنس پارچه‌ی میکروفایبر بسیار مقاوم است و در برابر لکه و چربی‌ها هم دوام خوبی دارد و به راحتی تمیز خواهد شد. به طور کلی اگر قصد خرید مبل برای کودک دلبندتان را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید مبل پارچه‌ای کودک است که هم تنوع بالایی دارد و هم اینکه شکل‌ها و طرح‌های آن معمولا دارای شخصیت‌های کارتونی جذاب می‌باشد.

خرید مبل کودک ارزان در عطاآباد

اگر از آن دسته افردی هستید که عاشق تغییر و تحول هستید و مدام در دکوراسیون اتاق کودک دختر یا پسر خود تنوع ایجاد می کنید، بهتر از مبل کودک ارزان را خریداری کنید. مدل های متنوع و بسیار زیادی در بازار موجود می باشند که از نظر قیمت در سطح بالایی قرار ندارند. با این انتخاب می توانید مبل را عوض کنید و مدل های جدید و متناسب با طراحی داخلی اتاق خریداری کنید.

پر فروش ترین مبل کودک در عطاآباد کدام است؟

با توجه به طور کلی نمی توان مشخص کرد که چه مدل مبلمان بچگانه برای اتاق کودک بیشترین طرفدار را دارد. چون هر یک از انواع مدل های مبلمان دارای ویژگی های خاصی بوده که ممکن است برای اتاق کودک شما مناسب باشد و برای اتاق دیگری خیر. اما می توان از بهترین مدل های مبلمان بچگانه به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • مبل عروسکی کودک
  • مبل فانتزی کودک
  • مبل فرفورژه طرح دار
  • مبل کودک تابی و معلق
  • مبل تک نفره و ساده

قیمت مبل اتاق کودک چقدر است؟

قیمت مبل اتاق کودک با توجه به ابعاد، جنس روکش، طرح کلی آنها و همچنین تعداد مبلمان تعیین می شود. به عنوان مثال مبل تابی و معلق دو نوع بسیار جذابی می باشند که اغلب افراد آنها را میپسندند. اما قیمت مبل کودک با این طرح ها گران تر از مبل بچگانه ساده می باشد. علاوه براین، قیمت مبل کلاسیک کودک بخاطر سادگی و سبک طراحی و ساخت آن ممکن است از مبل های فانتزی و عروسکی ارزان تر باشد.

جنس به کار رفته برای اسکلت کلی مبلمان از دیگر مواردی می باشد که می تواند در تعیین قیمت مبل بچگانه تاثیرگذار باشد. برخی از مبلمان های اتاق کودک تماما از پارچه بوده که با الیاف های مختلف پر می شوند و قیمت ارزان تری از مبل های چوبی دارند. علاوه براین، برند تولید کننده مبلمان نیز می تواند در قیمت مبل بچگانه نقش داشته باشد و این مساله در سایر لوازم خانه نیز وجود دارد. برخی از برندهای خارجی و نام آشنا قیمت های بالاتری را برای مبلمان خود تعیین می کنند که دلایل مختلفی برای این تفاوت قیمت ها وجود دارد.شما می توانید انواع مبل کودک را از فروشگاه اینترنتی هومر که یکی از تولید کننده های مبلمان در عطاآباد می باشد بصورت آنلاین سفارش یا خریداری نمایید.برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید با کارشناسان ما در قسمت فروش تماس حاصل نمایید.

تولیدی مبل کودک

امروزه تولید مبل کودک یکی از تکنیک های مهم و درآمد زا برای تولیدی مبلمان می باشد زیرا استقبال از این مدل مبلمان در این دهه های اخیر بسیار  زیاد بوده،فروشگاه اینترنتی مبلمان هومر که یکی از تولید کننده انواع مبل کودک در عطاآباد می باشد با تضمین کالای خود این پشتیبانی را به مشتری خود می دهد تا بتواند با خیال راحت مبل کودک خود را انتخاب و خریداری نماید همچنین شما می توانید با ارسال عکس مبل مورد نظر ساخت مبل کودک را سفارش دهید و ظرف مدت کوتاهی سفارش شما حاضر خواهد شد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:12

هنگام مشاهده بدن ما، عوامل زیادی وجود دارند که سلول ها و بافت ها را به درستی کار می کنند. مانند آبرسانی، دما، در دسترس بودن مواد مغذی و PH . PH مخفف "پتانسیل هیدروژن"  یا  "قدرت یونی هیدروژن" است و به اندازه گیری یون های هیدروژن در یک محلول خاص است می پردازد. هر چه تعداد یون ها بیشتر، محلول اسیدی تر و بالعکس. اما این موضوع چه ربطی به #قلیایی_کردن_بدن دارد؟

اهمیت روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

جالب است بدانید که بسیاری از بیماری ها و مشکلات بدن انسان از اسیدی بودن نشات می گیرد. مطالعات علمی نشان داده است که یک محیط بیش از حد اسیدی می تواند باعث از بین بردن مواد معدنی (به ویژه پوکی استخوان) و بروز بیماری های کلیوی شود.

اغلب، اسیدیته متابولیک همزمان با موارد زیر است:

  • خستگی
  • بوی بد دهان
  • هضم ضعیف
  • عدم تعادل فلور روده همراه با پوسیدگی
  • ادرار تیره با بوی شدید
  • درد عضلانی
  • درد مفصل
  • مشکلات پوستی (اگزما و پسوریازیس)
  • تعریق زیاد
  • گرفتگی عضلات
  • عفونت های مختلف قارچی
  • میگرن

با تغییر سبک زندگی و حرکت به سمت مدرنیته، بدن انسان با این تغییر به سمت اسیدی شدن حرکت کرده و مشکلاتی نظیر امراض بالا به مشکلاتی شایع و همه گیر بدل شده است. پس می توان به اهمیت #روش_های_مطمئن_برای_قلیایی_کردن_بدن انسان پی برد.

روش های مطمئن برای قلیایی کردن بدن

  • کنترل استرس

برای #قلیایی_کردن_بدن و در نتیجه کاهش تولید سموم اسیدی، کنترل استرس به طور موثر مهم است. استرس از عوامل ایجاد اسید در بدن انسان است. برای کنترل استرس می توان از روان شناسان یا تکنیک های آرام سازی کمک گرفت.

  • لایه برداری پوست

لایه برداری پوست و داشتن پوستی تمیز و خالی از ناخالصی ها از روش های مطمئن #قلیایی_کردن_بدن است. با لایه برداری منظم پوست، سلول های مرده پوست از سطح بدن زدوده می شود و بدن را برای تولید سلول های جدید به کار می اندازد. همچنین لایه برداری و لیف کشیدن بدن به خون رسانی به همه لایه های پوست و افزایش گردش خون در بدن کمک می کند. پس به کمک یک لیف، بدن خود را لایه برداری کنید تا به #قلیایی_کردن_بدن خود کمک کنید.

  • تمرین تنفس

اکسیژن رسانی مناسب از طریق تکنیک های تنفس عمیق نیز وسیله بسیار مهمی برای کاهش سرعت تولید مواد زائد سمی است. نقش تنفس صحیح را در #قلیایی_کردن_بدن جدی بگیرید. برای قلیایی کردن بدن بهتر است این تمرین را به طور منظم و مستمر انجام دهید: ابتدا به مدت 4 ثانیه عمیق نفس بکشید. سپس نفس خود را 8 ثانیه نگه داشته و بعد به مدت 2 ثانیه نفس خود را رها کنید. این تمرین، یکی از روش های مطمئن برای #قلیایی_کردن_بدن انسان است.

  • رژیم غذایی مناسب

یک رژیم غذایی مناسب که شامل غذاهای کامل، میوه ها و سبزیجات با کیفیت بالا و خام باشد، تمام عناصر قلیایی کننده مورد نیاز برای سلامتی را فراهم می کند. درواقع با دقت بیشتر در انتخاب مواد غذایی تان، به #قلیایی_کردن_بدن خود کمک می کنید.

  • ماساژ بدن

ماساژ بدن به آزاد شدن گرفتگی ها، رها شدن بدن و از بین رفتن تنش ها کمک می کند. با کمک این موارد که نتیجه ماساژ است، سطح اسیدی بودن بدن کاهش یافته و عضلات اسیدی بودن خود را از دست می دهند و در نتیجه یک قدم به سمت #قلیایی_کردن_بدن حرکت می کنیم.

  • دمنوش های قلیایی

در ردیف دمنوش های قلیایی برای یک نوشیدنی که به #قلیایی_کردن_بدن شما کمک می کند جستجو کنید. خوشبختانه با وجود اینترنت سطح آگاهی و گسترش نکات مثبت بالاست و با کمک فضای آنلاین می توانید انواع دمنوش های گیاهی برای قلیایی کردن بدن را پیدا کنید و به عنوان یک روش مطمئن برای #قلیایی_کردن_بدن خود از آن کمک بگیرید.

  • صبحانه قلیایی

متاسفانه صبحانه اسیدی که شامل قهوه، آب پرتقال، غلات، شیرینی، کوکی و سایر خوراکی هاست، در حال تبدیل شدن به سبک اصلی صبحانه ایرانی است. در حالیکه این سبک صبحانه غربی میزان اسیدی بودن بدن را افزایش می دهد. نوشیدن #آب_قلیایی قبل از صرف صبحانه سلول های شما را هوشیار کرده و برای فعالیت روزانه آماده می کند.

  • نوشیدن آب کافی

نوشیدن مقدار زیادی آب و پاکسازی مناسب بدن امری ضروری و مهم است. با نوشیدن آب، اسید ها را از بدن خود بیرون می کنیم و باعث افزایش سوخت و ساز در بدن خود می شویم. از #روش_های_مطمئن_برای_قلیایی_کردن_بدن می توان به نوشیدن آب قلیایی اشاره کرد.

نوشیدن آب قلیایی برای قلیایی کردن بدن

ما برای کمک به قلیایی شدن بدن خود می توانیم از روش های مطمئن برا قلیایی کردن بدن که در بالا به آن اشاره کردیم کمک بگیریم. این روش ها به شادابی و نشاط بیشتر ما و ایجاد انگیزه بیشتر در زندگی مان کمک می کنند و حالت های ضعف، خستگی، کسلی، پرخوابی و بسیاری از بیماری هایی که فکرش را نمی کنیم بر اثر اسیدی بودن پدید آمده اند را کنترل می کنند. بنابراین نمی توانیم از راه ساده تری برای قلیایی کردن بدن کمک بگیریم؟

نوشیدن آب قلیایی برای قلیایی کردن بدن همان روش ساده اما موثر است که علاوه برتامین میزان آب مورد نیاز بدن در طی روز، به افزایش سطح قلیایی بدن کمک می کند. مصرف آب قلیایی برای افراد مختلف بلا مانع است اما برای مصرف همیشگی آن بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

خرید آب قلیایی

#خرید_آب_قلیایی از طریق روش های مختلفی امکان پذیر است. برای#خرید_آب_قلیایی می توانید از سوپرمارکت ها یا فروشگاه های اطراف منزل تان اقدام کنید. اما اگر به هر دلیلی خرید آنلاین آب قلیایی را ترجیح می دهید، باید بدانید که فروشگاه لوکساب به صورت عمده و جرئی با ارسال رایگان سفارش های شما را به دست تان می رساند. مزیت خرید#آب_قلیایی در  بطری های کوچک، امکان جابجایی آن به خاطر سایز کوچک در کوله و کیف در خارج از منزل می باشد. در هر باکس، 12 عدد بطری#آب_قلیایی 330 میلی لیتری لوکساب قرار دارد. بنابراین برای #خرید_آب_قلیایی هیچ محدودیتی ندارید و به راحتی و به صورت آنلاین می توانید برای خرید #آب_قلیایی اقدام کنید.

چطور قلیایی کردن بدن مختل می شود؟

وقتی اسیدها جمع می شوند، بدن آنها را با استفاده از سیستم های بافر خنثی می کند. اما وقتی این سیستم ها بیش از حد زیاد شوند، بدن مواد معدنی قلیایی را از اندام های حیاتی و استخوان ها قرض می گیرد تا به حل شدن ترکیبات اسیدی و از بین بردن آن ها با خیال راحت کمک کند. با گذشت زمان، این روند می تواند اندام ها و استخوان ها را ضعیف کند و در حالت دوم باعث پوکی استخوان شود. در نتیجه، سطح اسیدیته بالا می تواند بر روی همه سیستم ها، به ویژه دستگاه گوارش، روده، گردش خون، تنفس و سیستم ایمنی بدن تأثیر منفی بگذارد.

در نتیجه استفاده از #روش_های_مطمئن_برای_قلیایی_کردن_بدن و همین طور نوشیدن #آب_قلیایی نقش پررنگ تری به خود می گیرند.
معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:11

جالب است بدانید که نوشيدن آب به همان اندازه كه برای بدن می تواند مفيد واقع شود مي تواند در صورت استفاده ی نا به جا به بدن آسيب وارد كند.هنگامی كه مقدار زيادی آب نوشيده ايدشرايطی بسيار نادر محسوب مي شود، اما امكان دارد نوشيدن مقدار بسيار زياد آب سلامت انسان را در معرض خطر قرار دهد. نوشيدن بيش از اندازه آب تعادل طبيعي نمک در بدن را بر هم می زند و ممكن است با سطوح بيش از اندازه پايين سديم مواجه شويد، كه اين شرايط به نام هيپوناترمی شناخته می شود.اما آیا براستی  می‌دانستید پرآبی بدن نیز مشکلاتی برای سلامتی ما به وجود می‌آورد؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی مضرات زیاد آب خوردن بپردازیم:

مضرات زیاد آب خوردن

بسیای از افراد هستند که به نوشیدن آب زیاد علاقه دارند و گاهی از روی عادت و علیرغم اینکه بدنشان به آب نیاز داشته باشد به دفعات آب می نوشند که همین امر می تواندد باعث بروز مشکلاتی شود و برای سلامتی بدن مضر باشد.شاید شنیده باشید که نوشیدن آب  برای سلامتی و شفافیت پوست بسیار حائز اهمیت می باشد و در روزهای گرم تابستان برای جلوگیری از گرمازدگی بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که از آب آشامیدنی سالم و خنک استفاده شود،اما اگر در مصرف مایعات زیاده‌روی کنیم چه؟ بدن ما تا چه میزان آب را می‌تواند تحمل کند و زیاده‌روی در نوشیدن آن، چه عوارضی را به همراه می‌آورد؟

تورم بافت‌ها

ما برای دفع سموم بدنمان مدام آب می‌نوشید، اما زیاده‌ روی در این کار، دقیقا تاثیر عکس بر سلامت مان می‌گذارد. نوشیدن بیش از اندازه آب، سدیم موردنیاز خون را دفع می‌کند و نوعی مسمومیت را در بدن مان ایجاد می‌کند. این اتفاق در وضعیت سلول‌های مان اختلال ایجاد کرده و حتی جان ما را تهدید می‌کند. نوشیدن بیش از اندازه آب و دفع سدیم از بدن، زمینه را برای تورم بافت‌ها فراهم کرده و حتی احتمال تورم کشنده مغز را بالا می‌برد.
به عنوان مثال، ورزشكاران استقامتی طی يک مسابقه دو ماراتن يا پس از آن به نوشيدن بيش از اندازه آب تمايل دارند كه اين شرايط می تواند به شكل گيری تهوع، استفراغ، تشنج، و حتی مرگ منجر شود.

سردرد را جدی بگیرید

سردرد همیشه نشانه کم‌آبی نیست.اگر در روزهای گرم و پرمشغله، آب کافی ننوشید، احتمالا سردرد و سرگیجه رهایتان نمی‌کند. اما سردرد همیشه نشانه کم‌آبی بدن نیست. همان طور که در قسمت بالا گفتیم، مصرف بیش از حد آب احتمال تورم مغز را بالا می‌برد و فشار آوردن مغز به جمجمه، باعث سردرد و مشکلات جدی‌تری می‌شود.

اسپاسم عضلات

بیش از اندازه آب نوشیدن، تعادل الکترونی بدنتان را برهم می‌زند. این اتفاق عوارض متعددی را به همراه می‌آورد که ضعف ماهیچه‌ها و گرفتگی آن‌ها تنها بخشی از عوارضش است.

حالت تهوع

در حالی که کم‌آبی بدن می‌تواند شما را گیج و خسته کند، بیش از اندازه آب نوشیدن تهوع، اسهال و استفراغ را تشدید می‌کند. وقتی کلیه‌هایتان از پس دفع مازاد آب برنمی‌آیند، بدنتان برای خارج کردن آن‌ها به‌دنبال راه‌های دیگری می‌گردد.

تورم و تغییر رنگ کف دست ها, کف پاها و لب ها

آشامیدن آب بیش از حد می تواند منجر به ورم لب، دست و پاها شود. این تورم ها در شرایط زیاد بودن آب موجود در بدن عادی است چون کلیه ها به درستی کار نمی کند, بدن شما آب اضافی را نگه خواهد داشت.

داشتن احساس خستگی و کسالت

زمانی که کلیه ها به طور مداوم برای دفع آب اضافی کار می کنند, بدن شما دچار استرس می شود و این تاثیرات را به طور کلی احساس می کنید. اگر بیش از حد آب بنوشید, احساس خستگی و کرختی در شما کاملا طبیعی است.

ایجاد هیپوکالمی

آب زیاد ممکن است باعث کاهش یون های پتاسیم شود. تعادل میان یون های پتاسیم و خارج سلولی هنگامی که بیش از حد آب بنوشید، مختل می شود و در حقیقت، تنها تغییر 1 درصد کمبود پتاسیم می تواند منجر به تغییر حدود 50 درصدی غلظت یون پتاسیم شود و این می تواند منجر به اسهال شدید و تعریق شدید شود.

افزایش ضربان قلب

قلب وظیفه حیاتی پمپاژ خون را از طریق کل بدن شما انجام می دهد. زمانی که بیش از حد آب مصرف می کنید، حجم خون در بدن شما افزایش می یابد و افزایش حجم خون فشار غیر ضروری بر روی رگ های خونی و قلب وارد می کند.

پیدایش مشکلات کبدی

مهم است توجه داشته باشید که مشکلات کبدی تنها ناشی از نوشیدن بیش از حد آب نیست بلکه با نوشیدن بیش از حد آب همراه با آهن در این عضو اتفاق می افتد. اضافه بار آهن نه تنها زیان آور است، بلکه در موارد نادر نیز ممکن است موجب مشکلات جدی مربوط به کبد شود.

خوردن چه مقدار آب باعث مرگ می شود؟

بدن هر فرد واکنش متفاوتی به نوشیدن مایعات نشان می‌دهد. در حالی که بعضی از افراد به نوشیدن ۱۰لیوان آب در روز نیاز دارند، برخی دیگر تنها با نوشیدن شش یا هفت لیوان آب، نیاز بدنشان را برطرف می‌کنند. زیاد از حد ادرارکردن، یکی از نشانه‌های مصرف بی‌رویه آب است. شما در هر روز، باید شش تا هشت بار ادرار کنید و افزایش این میزان، به‌معنای دفع مواد ضروری بدن تان است.تمایل نوشيدن بيش از اندازه آب می تواند به شكل گيری تهوع، استفراغ، تشنج، و حتی مرگ منجر شود.

آیا مصرف زیاد آب باعث چاقی می شود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم.بله، اگر آب زیادی بنوشید این آب اضافه در بدن باقی می ماند در نتیجه وزن شما دچار افزایش خواهد شد.آب آشامیدنی به بیرون راندن و دفع سموم و تسریع متابولیسم کمک می کند اما به تنهایی نمیتواند عاملی برای کاهش وزن شما باشد پس باید خوب بخورید و ورزش کنید تا وزن خود را از دست بدهید.

آب زیاد خوردن نشانه چیست؟

وقتی زیاد تشنه می شویم و دائما باید بطری آب پهلوی ما باشد تا بنوشیم.این عطش زیاد نشانه چیست؟آیا شما بیمار هستید؟ خشک شدن بیش‌ازحد دهان بیماری نیست بلکه می تواند علامت بیماری باشد. به گفته کارشناسان هر آنچه باعث ایجاد تغییراتی در آب یا الکترولیت در بدن ‌شود، می‌تواند تشنگی ایجاد کند.اگر با وجود مصرف زیاد مایعات و کم‌رنگ بودن ادرار، بازهم نیاز پیدا می کنید آب زیادی بنوشید، این امر نمی‌تواند طبیعی باشد و باید با پزشک مشورت کنید. در ادامه  به بیان چند دلیل برای اینکه آب زیاد خوردن نشانه چیست می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:

کم‌خونی

کمبود گلبول‌های قرمز که اکسیژن حمل می‌کند، می‌تواند ایجاد تشنگی کند. این روش برای جبران خون از دست رفته است. کم خونی انواع مختلفی دارد که درمان‌های متفاوتی نیز خواهد داشت.

قاعدگی

قاعدگی به‌ویژه اگر خون‌ریزی شدید باشد، فرد دچار تشنگی می‌شود که ارتباط مستقیم با از دست دادن خون دارد. علاوه بر آن قاعدگی می‌تواند باعث ایجاد عدم تعادل هورمونی شود و در حجم مایعات در بدن اختلال ایجاد کند.

فشارخون پایین

زمانی که بدن تشخیص می دهد فشارخون افت پیداکرده است، با ایجاد تشنگی سعی می‌کند فشارخون را بالا ببرد. بیماری فشارخون علل متفاوتی دارد و یکی از آن ‌ها استرس مزمن است که می‌تواند علایم متعددی مانند اضطراب، افسردگی سرگیجه و تشنگی شدید ایجاد کند.

مواد غذایی ادرار آور

مصرف برخی از مواد غذایی باعث پرکاری کلیه‌ها می‌شود که به دفع بالای ادرار و میل زیاد نوشیدن آب برای جبران مایعات ازدست‌رفته منجر می‌شود. مواد غذایی مدر شامل خربزه ، جعفری ، کرفس و…و نوشیدنی‌ها مانند چای و قهوه است

کمبود آب

کمبود آب بدن موضوع بسیار جدی است و می‌تواند به صرع، کاهش فشارخون ، ازکارافتادن کلیه، کما و حتی مرگ منجرشود. برخی علل کمبود آب شامل استفراغ، اسهال و تعریق بیش‌ازحد است .

دیابت

یکی از علایم بیماری دیابت، تشنگی بیش‌ازحد است. زیرا بدن سعی می‌کند قند اضافه موجود در خون را از طریق کلیه‌ها دفع کند. این امر یعنی دفع مایعات از بدن به کم آبی بدن و تشنگی منجر می‌شود.

خشکی دهان

خشکی دهان از عوامل تشنگی شدید است. بیماری خشکی دهان چند نوع است و یکی از آن ها در پی ناتوانی غدد بزاق برای تولید بزاق ایجاد می شود. خشکی دهان می‌تواند به بوی نامطلوب دهان و سختی در جویدن نیز منجر شود.

مضرات زیاد آب خوردن در بارداری

نوشیدن حداقل دو لیتر آب در روز به زنان باردار توصیه می‌شود. میزان آب مصرفی در دوران بارداری باید کافی باشد چرا که نوشیدن آب زیاد در این دوران خطرناک است. متخصصان توصیه می‌کنند زنان در این دوران پنج تا شش لیوان آب در روز بنوشند.نانی که در طول بارداری بیش از 2.5 لیتر آب می‌نوشند احتمال این که به «hyponatraemia» مبتلا شوند، 25 درصد افزایش می‌یابد. زمانی که در دوران بارداری آب زیاد می‌نوشند (بیش از حد طبیعی) در معرض ابتلا به عارضه خطرناک «هیپوناترمی» قرار می‌گیرند. این حالت یک اختلالات الکترولیتی در نمک‌های خون است که در آن غلظت سدیم در پلاسمای خون بیش از حد طبیعی کاهش پیدا می‌کند. این مشکل باعث بروز سردرد، حالت تهوع و استفراغ می‌شود و در صورتی که کنترل نشود ممکن است مشکلات جدی‌تر و خطرناک‌تری را به وجود آورد. از این رو پرستاران در انگلیس به زنان باردار توصیه می‌کنند در نوشیدن آب زیاده‌روی نکنند. در واقع در دوران بارداری مادران باید به پیام طبیعی بدن یعنی احساس تشنگی برای نوشیدن آب بسنده کنند و نیازی نیست که بیشتر از این مقدار آب بنوشند. این عارضه در حالت‌های شدید می‌تواند منجر به ورم مغز و یا حتی کما شود.

مضرات خوردن آب زیاد در طب سنتی

قطعا یکی از دلایل گسترش و ترویج طب سنتی طی سالیان اخیر بین توده مردم با وجود برخی تنگ‌ نظری ها، محدودیت‌ ها و ممنوعیت های اعمال شده بخش دولتی، نتایج درمانی بوده که مردم در درمان بیماری خود یا اطرافیانشان بعینه و به‌صورت ملموس شاهد آن بوده‌اند و اینکه بهترین تبلیغ در این سالها برای طب سنتی، قدرت درمانگری بالای طب سنتی در درمان بیماریهای مختلف صعب‌العلاج و حتی بیماری های لاعلاج بوده و هرچه برخی در کوس ناتوانی طب سنتی برای درمانگری دمیده‌اند، مردمی که بعینه، درمان بیماری خود و اطرافیانشان توسط بزرگان طب سنتی کشور با گیاهان دارویی و روش های ساده طب سنتی را دیده‌اند، ذره‌ای از این تبلیغات منفی و هجمه‌های سنگین متأثر نشده‌اند.نوشیدن هشت لیوان آب در روز غلط است؛ امام موسی کاظم(ع) فرمودند: زیاد خوردن آب همان‌گونه که زراعت را خراب می‌کند، بدن انسان را هم ضایع می‌کند.
طیق نظر کارشناسان طبی سنتی نوشیدن آب، بیش از نیاز طبیعی و واقعی بدن، عوارض زیاد و آزاردهنده‌ای همچون ضعف و سستی اعصاب، معده و کبد، بدرنگی پوست رخ و بدن، کاهش حافظه و کند ذهنی، آبریزش‌های مرضی و نزله‌ها، ورم دست‌ها و پاها و زیر چشم‌ها و گاهی مشکلات کبدی پیچیده را به همراه می‌آورد.

عوارض خوردن آب با معده خالی

جالب است بدانید که با همه فوایدی که خوردن آب قبل از صبحانه دارد، خوردن آب با معده خالی برای همه توصیه نمی شود و افرادی که از مشکلات معده رنج می برند، بهتر است بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب با معده خالی آب نخورند. در کل باید بگوییم نمی توان نسخه ای یکتا برای همه افراد پیچید.

خرید آب غنی شده از اکسیژن اکساب شاپ

#خوردن_آب به خودی خود به سلامت بدن و حفظ اندام های بدن کمک می کند. باید روزانه مقدار مناسبی اب را برای کمک به سالم ماندن بدن بنوشید. حال #خوردن_آب_غنی_شده_از_اکسیژن که به اکسیژن رسانی بدن کمک می کند انتخاب فوق العاده اس است. علاوه بر ورزشکاران، دوندگان و افرادی که به اکسیژن بیشتری احتیاج دارند، همه افراد به سطح قابل توجهی از اکسیژن در طول روز احتیاج دارند.

با مصرف و #خوردن_آب_غنی_شده_از_اکسیژن ممکن است اکسیژن مورد نیاز عضلات تامین شود. لذا می توانید به صورت آنلاین از سایت اکساب، برای #خوردن_آب_غنی_شده_از_اکسیژن اقدام کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:10

در بسیاری ازموارد امکان کوددهی از طریق خاک مقدور نمی باشد. برای بهینه سازی مصرف کود و جلوگیری از آلودگی آبهای زیر زمینی محلول پاشی برگ عناصر غذایی توصیه می گردد.همچنین شیوه و زمان مصرف کود باید به گونه ای باشد که گیاه کاشته شده در مراحل مختلف رشد، عرضه مداومی از عناصر غذایی منطبق با نیازش در اختیار داشته باشد.هدف از این مقاله تعیین بهترین زمان استفاده از کود کامل جهت حصول رشد و عملکرد مطلوب می باشد. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که از زمان مناسب کوددهی به محصولات خود اطلاعی ندارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برای شما شرح دهیم بهترین زمان استفاده از کود کامل چه وقتی می باشد و هنگام خرید کود کامل به چه نکاتی باید توجه کنیم :

منظور از کود کامل چیست؟

کود کامل یا NPK حاوی عناصر نیتروژن ، فسفر و پتاسیم است که گیاهان در کل دوره چرخه رشد و نمو خود به آنها نیاز دارند. کود کامل با تامین عناصر فوق به رشد همه گیاهان کمک می کند و از پرمصرف ترین کودهای دنیاست.کودها با توجه به مواد مغذی موجود در محتویات خود طبقه بندی می شوند. یک کود مفید باید شامل سه ماده مغذی اساسی باشد تا کامل در نظر گرفته شود که شامل ازت ، فسفر و پتاسیم هستند. ازت به سالم نگه داشتن برگهای گیاه کمک می کند ، در حالی که فسفر در رشد ریشه سالم نقش دارد. پتاسیم به گیاهان گلدار و بارور کمک می کند و سیستم ایمنی و سلامت عمومی گیاه را تقویت می کند.هر کود شیمیایی با این ۳ ماده مغذی یک کود کامل محسوب می شود.

کود کامل برای چه گیاهانی کاربرد دارد؟

همانطور که در قسمت بالا برای شما بیان کردیم کودهای کامل شامل سه ماده مغذی اصلی (نیتروژن ، فسفر و پتاسیم) می باشند. کودهای ناقص فقط یک یا دو ماده مغذی دارند. لازم به ذکر است که اکثر کودهای کامل حاوی مخلوطی از چندین کود شیمیایی مختلف هستند که تحت یک نام تجاری فروخته می شوند. بسیاری از آنها برای مصارف خاص مانند پرورش درختان مرکبات و سایر مصارف فرمول بندی شده اند.

فرمول های مختلف کود کامل را می توان برای تغذیه هر نوع گیاه در هر شرایطی استفاده کرد. از آنها می توان برای چمن ، گیاهان خانه ، سبزیجات ، گل و درختان در هر نوع مخلوط خاک یا ظرف استفاده کرد. کودهای کامل معمولا برای پخش ساده تر به شکل پلت یا گرانول هستند.

بهترین زمان استفاده از کود کامل

بهترین زمان استاده از کود کامل برای گیاهان گلدار تا قبل از شروع گلدهی و برای گیاهان فاقد گل در تمام دوران رشد توصیه می گردد.بطور کلی کودهای کامل با نسبت های مختلف را می توان در زمان های مختلف به کار برد. به عنوان مثال کود کامل NPK که دارای مقدار فسفر بالا می باشند را می توان همراه با کشت استفاده نمود و یا کودهای حاوی مقدار نیتروژن بالا را باید در زمان های نیاز گیاهان به نیتروژن مصرف نمود. توجه داشته باشید که این کودها را نباید در زمان گلدهی درختان مصرف نمود.

محلول پاشی کود کامل را می توان در زمان تورم جوانه ها، مرحله فندقی شدن و مرحله بعد از برداشت انجام داد تا به تامین عناصر از دست رفته خاک و ذخیره آنها جهت تغذیه در زمان خواب درخت و یا کشت بعدی کمک کند.

این کودها با توجه به نوع محصول می توانند به صورت پخش سطحی در زمان کشت برای محصولات زراعی ، به صورت محلول پاشی برای محصولات باغی و گل های آپارتمانی و همچنین به صورت کود آبیاری در محصولات گلخانه ای و کشت های هیدروپونیک مورد استفاده قرار بگیرند.

نحوه مصرف کود کامل به چه صورت می باشد؟

بطورکلی مقدار کود مورد نیاز به نوع گیاه و نیازهای آن محصول به عناصر مغذی بستگی دارد. البته قبل از مصرف کود باید مقدار عناصر موجود در خاک را با آنالیز خاک مشخص می شود. حتما برای استفاده از کود NPK، به میزان توصیه‌شده توسط شرکت‌های تولیدکننده توجه کنید. استفاده بیش از حد کود NPK موجب خسارت به گیاه می‌شود. برای مثال ۳ kg per 100 Ltr یعنی ۳ گرم برای ۱ لیتر آب.

میزان مصرف کود ۲۰ ۲۰ ۲۰ برای هر درخت

اگر به گل و گیاه علاقه دارید و به سلامتی و طراوت آنها اهمیت می دهید باید انها را با کود ۲۰۲۰۲۰ تقویت کنید.
کود سه بیست تمام نواقص و نیازهای گیاه را برطرف می کند و به رشد و سلامت آن کمک می کند. نیتروژن موجود در این کود به فتوسنتز گیاه و کیفیت محصول و همچنین به رشد بذر و میوه و رشد سریعتر شاخ و برگ کمک می کند.

کود سه بیست یکی از تقویت کننده های کامل است که برای گیاهان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این کود برای گیاهان بسیار مفید است و به آنها در رشد زیاد کمک می کند. این تقویت کننده حاوی ۲۰٪ فسفات ، ۲۰٪ ازت و ۲۰٪ پتاسیم است. از آنجا که حاوی ۲۰ درصد از هر یک از این سه ماده است ، کود سه بیست نامیده میشود. علاوه بر این کود ، ریز مغذی ها نیز به گیاه می رسند و رشد آن را بهبود میبخشند.

شما می توانید از کود سه بیست برای انواع محصولات زراعی استفاده کنید و رشد محصولات زراعی را افزایش دهید تا نتایج عالی و بهره‌وری بهبود یافته را ببینید.

این کود به عنوان کود کامل شناخته می شود زیرا حاوی تمام عناصر مورد نیاز گیاه است و تغذیه کامل گیاه را میتواند فراهم کند. پس این کود برای هر نوع گیاهی مناسب وقابل استفاده است، وبرای رفع کمبود و نیاز گیاهان از کود سه بیست میتوانید استفاده کنید.

مهمترین عامل در فتوسنتز گیاهان فسفر است که به بهبود ریشه زایی و افزایش گلدهی درختان و گل ها کمک می کند و وجود پتاس در کودهای سه بیست باعث گلدهی زود هنگام در گیاهان زینتی میشود و باعث میشود میوه ها بهتر رشد کنند .

چرا باید از کود کامل استفاده کنیم؟

گیاهان نسبت به سایر مواد مغذی به مقادیر بیشتری ازت ، فسفر و پتاسیم احتیاج دارند. این سه مورد اغلب به عنوان ریز مغذی های اصلی نامیده می شوند که در میان ۱۷ ماده مغذی ضروری برای حفظ بقاء گیاهان قرار دارند.عناصر دیگر مانند آهن نیز برای زنده ماندن گیاهان بسیار مهم هستند اما گیاهان به مقادیر بسیار کمتری به آنها احتیاج دارند. بعلاوه گیاهان مختلف نیازهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال آزالیا نسبت به بسیاری از گیاهان دیگر به آهن بیشتری احتیاج دارد.

گیاهان تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را به طور طبیعی از هوا و خاک به دست می آورند ، اما خاک به ویژه در چمنزارها و باغات پررونق از این عناصر تخلیه می شود. از آنجا که گیاهان همواره از N-P-K استفاده می کنند ، این مواد مغذی نیاز به دوباره پر کردن و به عبارتی جایگزینی دارند.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 253 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:09

رزین های اپوکسی که برای کارهای هنری و دکوراتیو استفاده میشوند چهار نوع هستند : رقیق / نیمه رقیق / نیمه غلیظ / غلیظ ؛هر کدام از این رزین ها بهتر است برای کارهای خاصی استفاده شوند، مثلا برای زیورآلات بهتر است از رزین غلیظ یا نیمه غلیظ استفاده کنیم ؛ چرا ؟چون رزین های غلیظ زودتر و بیشتر خشک میشوند و همچنین گرانروی بالایی دارند که این ویژگی باعث میشه زیورآلات ما محدب و زیبا شود.رزین غلیظ سبب می شود که رزین در گوشه های کار تحدب خوبی پیدا کند و پاکیزه نگه داشتن کناره ها و زیر کار ساده تر است. اما کار با آن به دلیل حباب بیشتر سخت تر است .رزین رقیق برای کارهایی که نیاز است رزین و رنگ روی کار بلغزند مانند آبستره ،داخل قالب و… مناسب تر است.اگر می خواهید درباره فرق رزین اپوکسی غلیظ و رقیق اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

فرق رزین اپوکسی غلیظ و رقیق

رزین اپوکسی غلیظ و رقیق هر دو دارای دو جز رزین و هاردنر هستند، ولی زمان سخت شدن رزین و هاردنر در نوع غلیظ بسیار سریع اتفاق می افتد و به همین دلیل برای کارهایی که نیاز به ضخامت وجود داشته باشد از نوع غلیظ استفاده می شود ولی در رزین اپوکسی رقیق رزین زمانی که با سخت کننده ترکیب می شود با توجه به درصد هاردنر زمان سخت شدن رزین متفاوت است هر چه این زمان بیشتر باشد لایه نازک تری تشکیل خواهد شد.

برای ساخت زیور آلات از هر دو نوع رزین اپوکسی غلیظ و رقیق استفاده می شود. رزین اپوکسی غلیظ زمانی که با هاردنر ترکیب می شود نیاز مقداری حرارت دارد و همزمان به همراه ترکیب با هاردنر حباب گیری از رزین نیز انجام می شود. برای یکنواختی کار همزمان با ترکیب هاردنر به اپوکسی غلیظ باید حباب گیری نیز انجام شود. زمانی که حرارت به کار داده می شود باید بعد از مدت زمانی رزین به حال خود رها شود تا شکل خود را پیدا کند.

رزین اپوکسی رقیق برای کار هایی که نیاز است این ماده روی کار روان باشد مورد استفاده قرار می گیرد. ولی نوع غلیظ برای قسمت هایی که ضخامت و یا تحدب مورد نیاز است بسیار قابل استفاده است. رزین اپوکسی بعد از اینکه کاملا سخت شد به یک ماده جامدی تبدیل می شود که کاملا شفاف است. رزین اپوکسی شفاف بعد از تبدیل شدن به ماده جامد حالت شفاف دارد و این خاصیت در کارهای هنری بسیار مورد توجه می باشد. به غیر حرارتی که برای حباب گیری به رزین داده می شود در تمام طول مراحل کار دمای مکانی که کارانجام می‌شود باید ثابت باشد.

یکی از تفاوت های عمده رزین اپوکسی غلیظ و رقیق درکاربرد هایی است که در صنایع گوناگون دارند.

فرق رزین اپوکسی غلیظ و رقیق

رزین غلیظ یا رزین فست بخریم؟

خرید یا فروش رزین غلیظ (رزین فست) به منظور کارهای هنری بوده که زمان سفت شدن آن کوتاه باشد و حدود زمانی سفت شدن آن بسته به دما و رطوبت محیط را تا دو ساعت می باشد.این زمان کوتاه از ویژگی های انحصاری این نوع رزین بوده که در کارهای هنری لایه نازک مانند آبستره و ساخت زیور الات رزینی و استفاده در قالب های سیلیکونی فروشو استفاده می شود.گاهی از رزین غلیظ بعنوان رزین زیورآلات یا رزین آبستره نیز نام برده می‌شود .گاه مشتریان و هنرمندان برای این کار نیز از رزین اپوکسی های اسلو یا نیمه رقیق نیز استفاده می شود.از این زین در ساخت زیور الات برنجی زاماک با طرح های مختلف نیز استفاده می شود.

رزین نیمه غلیظ یا رزین اسلو:

این نوع رزین گاهی تحت عنوان رزین نیمه رقیق نیز یاد می شود. رزین نیمه غلیظ که بیشتر جهت کارهایی با حجم بالا تا یک و نیم سانت اجرا تعیین می‌شود و دامنه کاربرد آن حسب نظر هنرمندان نیز متفاوت خواهد بود چون گاهی از این رزین نیز برای کارهای آبستره و فلوید آرت یا قالب های سیلیکونی یا غیره استفاده می شود.

رزین نیمه غلیظ برای کارهای زیورآلات مناسب نیستندچون بعد از 10 ساعت سفت می شوند. که کاهش زمان خشک شدن برای ما مهمتر از شفافیت آن است که در کارهای تولیدی از اهمیت خاصی برخوردار است.

ازرزین نیمه غلیظ در ساخت زیورآلات و قالب های سیلیکونی تا ابستره و فلوید ارت استفاده می‌شود. پس باید در نظر داشته باشید .

این رزین گستره کاربردی زیادی داشته و دارد . بیشتر مشتریان بر اسا تجارب خود از این رزین در ساخت سینی رزینی و تخته سرو ها و زیر لیوانی یا زیر بشقابی استفاده می کنند.

آیا می‌توان هر رزین نیمه غلیظی را خرید؟

به طور حتم خیر رزین ها در این دسته‌بندی همگی مخصوص کارهای شفاف هنری نیستند و صرفاً اطلاق کلمه نیمه غلیظ شما را برای خرید متقاعد نخواهد کرد .

راه حل خرید صحیح رزین نیمه غلیظ چیست؟

رزین های نیمه غلیظی که با برندهای پپوکسی رزین هستند یا رزین هایی که شفافیت آن را فروشنده تضمین کند و ضمانت بازگشت داشته باشد از اهمیت بیشتری برای خرید رزین برخوردار است. البته ما با قدرت و ضمانت بالا ، رزین اپوکسی برند پپوکسی را به شما معرفی می کنیم که در نمایندگی های اصلی شرکت پرن اپوکسی به فروش میرسد.

رزین اپوکسی رقیق یا سوپر اسلو :

این نوع رزین جزء بهترین رزین اپوکسی ها بوده و گاهی انحصار به رزین اپوکسی چوب اتلاق می‌شود از خصوصیات این نوع رزین شفافیت بالای آن در کنار روانروی یا غلظت بسیار کم آن می باشد.

این نوع رزین بیشترین کاربرد را در ساخت میز رزینی داشته و بدون شک جزء مهم ترین رزین اپوکسی های حال حاضر دنیاست.

برای خرید رزین اپوکسی چوب باید چند ویژگی مهم و اختصاصی را در نظر داشته باشید .

مهمترین گام برای خرید رزین اپوکسی چوب

1. اولین ویژگی خرید رزین اپوکسی رزین سوپر اسلو :

ضمانت اجرای آن می باشد، منظور میزان ضخامت ریخته‌گری رزین در هر مرحله می باشد چرا که ریخته گری های چند لایه کیفیت کار را کاهش داده و نمی توان ترکیبات رنگی مناسب را به دست آورد و از همه مهمتر زمان کار بوده که در ریخته گری چند لایه زمان تا سه برابر افزایش می‌یابد.

2. دومین ویژگی خرید رزین اپوکسی رزین سوپر اسلو :

روان روی و رقیق و آبکی بودن است تا بتواند در سطوح بزرگ نگرانی شما را بابت نفوذ رزین به ریزترین درز ها و ترک ها و خلل و فرج چوب یا متریال مصرفی آن وارد شده و این اطمینان خاطر داشته باشید که رزین به تمام سطوح مورد نیاز چسبیده و نیاز به آثار آزادسازی حباب به صورت دستی نباشد .

3. سومین ویژگی خرید رزین اپوکسی شفاف یا سوپر اسلو :

شفافیت بالای رزین بوده که این ویژگی نیز از مهم‌ترین ویژگی های هر رزین رزین مرغوب خواهد بود .

چرا که بسیار مهم است که پس از ریختن، رزین اپوکسی بدون حباب بوده تا شفافیت کار بیشتر شود و این مهم فراهم نمی‌شود مگر اینکه غلظت بسیار کم رزین و مدت زمان سفت شدن طولانی فرصت خروج حباب را به ترکیب بدهد .

4.چهارمین ویژگی رزین اپوکسی سوپر اسلو:

خیلی اهمیت داشته و مد نظر اغلب افراد حرفه ای می باشد عدم کاهش حجم پس از سخت شدن می باشد و این مسئله جزء اساسی‌ترین انتخاب رزین اپوکسی چوب است.

چون گاهی افراد سود جو برای بالا بردن روانروی یا افزایش رزین در فرمول رزین با اضافه کردن تینر یا روان کننده های رزینی سبب کاهش حجم رزین پس از اجرا می شوند.

که بسیار موضوع غیر اخلاقی و ناپسندی خواهد بود که عواقب و پیامدهای بسیاری از جمله خراب شدن قطعه کار، خارج شدن الکل چوب در رزین سفیدک زدن زیر کار و کاهش مقاومت رزین و زرد شدن رزین به مرور زمان خواهد شد و همچنین کاهش کیفیت رزین در ترکیبات رنگی به خصوص رنگهای جوهری و خمیری رزینی خواهد شد .

کارگاه سازه های چوب و رزین (وودگلس)

یکی از دوره هایی که علاوه بر جذابیت زیاد، امکان کار و استخدام در آن زیاد به چشم می خورد گرایش سازه های چوب و رزین(وودگلس) ، است . آکادمی معماری داخلی آرت کانر با برگزاری کارگاه سازه های چوب و رزین(وودگلس) به افرادی که این دوره را به صورت کامل و موفق بگذرانند و نمونه کار نهایی قابل قبول به اساتید دوره ارائه دهند ، پس از پایان دوره ، مدرک معتبر از وزارت علوم ارائه می دهد تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 348 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:08

انواع فضاها و محصولاتی که فیلترهای هوا تمیز می کنند شامل سیستم های گرمایش خانگی و تجاری، سیستم های تهویه، سیستم های تهویه مطبوع، رطوبت ساز، اجزای موتور و اتومبیل ها هستند. #فیلترهای_هوا پژو ۲۰۰۸ در صنعت خودرو مهم هستند، جایی كه فیلترهای اگزوز و درون خطی نصب شده در موتورها باعث سلامت موتور، گردش هوا و افزایش عمر كلی خودرو می شوند. فیلترهای هوای مورد استفاده در صنایع مختلف مانند خودرو، تهویه هوای منزل، تمیز کردن مسکن و تجاری و گرمایش و سرمایش نیز هستند. #فیلترهای_هوا وسیله ای متشکل از مواد متخلخل است که ذرات جامد مانند گرده، گرد و غبار و باکتری ها را از هوا خارج می کند. فیلترهای هوا در مواردی که کیفیت هوا مهم است، به ویژه در سیستم های تهویه خانه، ساختمان و در موتورها مورد استفاده قرار می گیرند.

مواد تشکیل دهنده #فیلترهای_هوا پژو ۲۰۰۸

#فیلترهای_هوا پژو ۲۰۰۸ به شما کمک می کند تا ذرات قوی، باقی مانده خاک و چیزهای مختلف موجود در هوا را از کاربراتور تجهیزات موتور خود خارج کنید تا اطمینان حاصل کند که به درستی کار می کند. برخی از فیلترهای هوا به صورت یک تکه و برخی دیگر به قطعات مختلف نیاز به مونتاژ دارند. مواد مورد استفاده در فیلترهای هوا عبارتند از:

  • کاغذ چین دار: این کاغذ به اندازه کافی نازک است که اجازه می دهد هوا عبور کند، اما ذرات و بقایای آن در داخل چین ها گیر می کند.
  • فوم: فوم غالباً در روغن پوشانده می شود تا به ذرات ریز و بقایای آن کمک کند.
  • پیش فیلتر: یک فیلتر فوم نازک که معمولاً روی فیلتر هوای کاغذی چین دار قرار می گیرد.

خرید فیلتر هوا پژو ۲۰۰۸

برای #خرید_فیلتر_هوا پژو ۲۰۰۸ می توانید از طریق فروشگاه های آنلاین فروش لوازم خودرو اقدام کنید. برای #خرید_فیلتر_هوا باید مدل خودروی خود را در نظر داشته باشید. اگر برای #خرید_فیلتر_هوا سوالی دارید، می توانید از کارشناسان ما در وب سایت ایکس کمک بگیرید.

انواع فیلترهای هوا

در سیستم های HVAC تجاری انواع مختلفی از #فیلترهای_هوا رایج است:

فیلتر فایبرگلاس:  این متداول ترین نوع فیلتر است. الیاف فایبرگلاس لایه ای بر روی یکدیگر قرار می گیرند تا محیط فیلتر را تشکیل دهند و با مشبک فلزی تقویت می شوند که از پشم شیشه حمایت می کند تا از خراب شدن آن جلوگیری کند.

فیلترهای پلی استر و پلیسه: این فیلترها مانند فیلترهای فایبرگلاس هستند اما مقاومت بالاتری در برابر جریان هوا دارند و از قابلیت متوقف سازی گرد و غبار برتر برخوردار هستند.

فیلترهای بالا بردن ذرات با بازده بالا (HEPA): در این حالت هوا در مقیاس بسیار خوبی از آن عبور می کند. وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) و پیمانکارانش از فیلترهای HEPA که مطابق استاندارد DOE STD-3020-97 هستند استفاده می کنند.

تولید فیلتر هوا پژو ۲۰۰۸

تولید #فیلترهای_هوا به کمک دو ماده اولیه احتیاج داریم که طبق فرمولاسیون خاصی با هم ترکیب می شوند. سپس به کمک میکسر صنعتی تمام مواد با هم مخلوط می شوند. در ادامه در قالب های تولید فیلتر هوا پژو۲۰۰۸ مواد ریخته شده و با گذشت چند دقیقه، فرآیند تولید فیلتر هوا به انتها می رسد.

در خط #تولید_فیلتر_هوا به سه قسمت مواد اولیه فیلتر هوا، قالب های فیلتر هوا و دستگاه های تولید فیلتر هوا نیاز داریم. پلی استر، کاغذ چین خورده، کاغذ خام #تولید_فیلتر_هوا، انواع قالب تولید فیلتر هوا، توری آلومینیومی و چسب از مواد اولیه مورد استفاده برای #تولید_فیلتر_هوا می باشد.

هزینه تولید فیلتر هوا پژو ۲۰۰۸

هزینه تولید فیلتر هوا با توجه به درآمدی که دارد مناسب است. برای #تولید_فیلتر_هوا به دستگاه #تولید_فیلتر_هوا و مواد اولیه #تولید_فیلتر_هوا احتیاج داریم. بنابراین مهم ترین و اساسی ترین هزینه #تولید_فیلتر_هوا پژو ۲۰۰۸ مربوط به خرید دستگاه تولید فیلتر هوا می باشد.

دستگاه فیلتر هوا پژو ۲۰۰۸

دستگاه های چین کن و تزریق پلاستیک از دستگاه های لازم برای #تولید_فیلتر_هوا می باشد. دستگاه چین کن برای چین کردن رول های خام کاغذ مورد استفاده است. رول های خام دستگاه از یک طرف وارد دستگاه چین کن شده و از سوی دیگر، کاغذ چین خورده خارج می شود.

درواقع برای #تولید_فیلتر_هوا با #دستگاه_تولید_فیلتر_هوا به تحصیلات دانشگاهی نیازی نیست اما باید کار با #دستگاه_تولید_فیلتر_هوا را بدانید.

تعویض فیلتر هوا پژو ۲۰۰۸

تعویض فیلتر هوا از مواردی است که باید دوره ای انجام شود. فیلتر هوا برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خودرو استفاده می شود. در صورتی که فیلتر هوای خودرو بسیار کثیف شود، به درستی عمل نمی کند. با نشانه های ظاهری می توان برای #تعویض_فیلتر_هوا اقدام کرد. در ادامه با چند نشانه برای #تعویض_فیلتر_هوا آشنا می شویم:

  • افزایش مصرف سوخت بنزین
  • استشمام بوی بنزین هنگام استارت زدن
  • خروج دوده از اگزوز
  • وجود مشکل در محفظه احتراق
  • شنیدن صدای غیرطبیعی از موتورخودرو
  • لرزش موتور خودرو
  • روشن شدن چراغ چک موتور ماشین
  • کاهش قدرت موتور ماشین
  • ایجاد ذرات و رسوب دوده روی شمع‌های خودرو

عملکرد فیلترهای هوا پژو ۲۰۰۸

#فیلترهای_هوا معمولاً از مواد فایبرگلاس چرخیده یا از کاغذ یا پارچه چین دار که در یک قاب مقوا محصور شده، ساخته می شود. وظیفه اصلی آن تمیز کردن هوایی است که از طریق سیستم گرمایشی و سرمایشی شما در گردش است. فیلترها انواع مختلفی از ذرات معلق و آلاینده ها را به دام می اندازند و می توانند بر سلامتی و راحتی شما تأثیر بگذارند، از جمله:

  • گرد و غبار و خاک
  • گرده گل
  • کپک و هاگ کپک
  • الیاف و پرزها
  • ذرات فلز، گچ یا چوب
  • خز و موی حیوان
  • باکتری ها و میکروارگانیسم ها

فیلتراسیون معمولاً هنگامی اتفاق می افتد که هوای مصرف شده به داخل تجهیزات تهویه مطبوع برگردانده شود تا دوباره تهویه و توزیع شود. هوا از طریق #فیلترهای_هوا مجبور می شود و مواد ذرات و سایر آلودگی ها را از هوا خارج می کند.

فیلتر کابین

احتمالاً می دانید که موتور خودرو شما فیلتر هوا دارد، اما آیا می دانید سیستم تهویه مطبوع و تهویه مطبوع اتومبیل شما نیز ممکن است دارای یک فیلتر باشد؟ #فیلترهای_هوا در اینجا معمولاً #فیلتر_کابین نامیده می شود، برای سیستم HVAC شما همان وظایفی را دارد که فیلتر هوای موتور برای موتور ماشین شما انجام می دهد.

#فیلتر_کابین یک فیلتر کوچک چین دار است که از پنبه کاغذی چند الیاف یا سایر مواد مهندسی ساخته شده است. قبل از ورود به محفظه، هوای خارج از طریق این فیلتر هدایت می شود تا آلودگی های داخل فیلتر را به دام بیندازد و از ورود آن ها به داخل وسیله نقلیه شما جلوگیری کند.

فیلتر هوای کابین چگونه کار می کند؟

هوای پاک برای عملکرد صحیح وسیله نقلیه ضروری است. فیلتر هوای موتور ماشین شما اطمینان از رسیدن هوای پاک به موتور را تضمین می کند. به همین ترتیب، سیستم تهویه اتومبیل شما روی فیلتر هوای کابین حساب می کند تا جریان ثابت هوای تمیز را حفظ کند.

#فیلتر_کابین از ورود گرد و غبار، خاک، گرده، باکتری ها و گازهای خروجی به سیستم HVAC ماشین شما جلوگیری می کند. همچنین از مسدود شدن اشکال، برگ ها و سایر آوارها در سیستم جلوگیری می کند. فیلتر هوای کابین که برای تمیز کردن هوای داخل ماشین حیاتی است، هوای داخل ماشین را تازه نگه می دارد تا شما و مسافران تان بتوانید نفس راحتی بکشید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:07

صندلی مديريتی داتيس مدل MS870 با داشتن مکانیزم سینکرون (اتوبوسی)، قابلیت تنظیم صندلی در حالت های مختلف برای گودی کمر را داراست و دارای استحکام بسیار مناسبی می باشد در ساخت این صندلی مدیریتی زیبا و راحت از پنج پر جدید V کروم، فوم سرد استفاده شده است. این صندلی دارای دﺳﺘﻪ آﻟﻮﻣﯿﻨﯿﻮﻣﯽ متحرک ﺑﺎ ﭘﺪ اﻧﺘﮕﺮال می باشد و با چرخ پی یو(بی صدا) عرضه می شود. رنگ های نمایش داده شده ی کالاها، درمانیتورهای مختلف، ممکن است از لحاظ تیرگی یا روشنی با کالای اصلی کمی تفاوت داشته باشد.

توضیحات خرید صندلی مديريتی داتيس مدل MS870

دارای مکانیزم سینکرون با قابلیت حرکت همزمان نشیمنگاه و پشتی با امکان ثابت شدن در هر نقطه توسط کاربر
استفاده از فوم سرد برای دوام و افزایش عمر مفید صندلی
اضافه نمودن الیاف نرم به ضخامت 2 سانتی متر برای آسایش بیشتر در کار طولانی
استفاده از مواد مقاوم آلومینیومی دایکاست جهت ساخت دسته و پایه پنج پر
پد دسته از جنس فوم انتگرال که نرمی محسوسی دارد
روکش چرم پی یو ( PU ) مقاوم در برابر سایش و دارای دوخت
چرخ دور پی یو (بیصدا)

آنچه درباره وی چوب باید بدانید :

یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.

وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد  که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و ... از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.

ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:05

نورپردازی داخلی یکی از جنبه های اصلی طراحی خانه شما است. شما می توانید فضای خانه خود را فقط با نحوه قرار دادن نور و نوع وسایل مورد استفاده خود دستکاری کنید. طراحی روشنایی نیز از اتاق به اتاق دیگر تغییر می کند. آنچه در اتاق نشیمن کار می کند لزوما در آشپزخانه یا اتاق خواب کار نخواهد کرد. نور باید عملکردها و احساس هر فضا را منعکس کند. مانند هر قسمت دیگر از دکوراسیون داخلی ، طراحی روشنایی مدام تغییر می کند. فناوری یکی از دلایل این تغییرات است. 

ساخت چراغ خواب ساده و زیبا

لوستر وسیله ای نوری است که از سقف آویزان است. در حالی که بیشتر در اتاق ناهار خوری استفاده می شود ، می توان از لوسترها در هر اتاق مانند اتاق نشیمن ، اتاق خواب و پاسیو استفاده کرد. لوسترها دارای چندین لامپ هستند که اغلب در چند طبقه هستند و برای روشنایی محیط استفاده می شوند. تفاوت بین چراغ های آویز و لوسترها هنگام مقایسه آویزهای با اندازه بزرگتر بسیار مبهم است. برای بیشتر افراد ، یک چراغ آویز بزرگتر به طور گسترده تر به عنوان یک لوستر شناخته می شود حتی اگر از نظر فنی ، ممکن است یک چراغ آویز باشد. اگرچه تصویر یک لوستر سنتی اغلب کاملاً مشخص است ، طراحی لوستر مدرن و معاصر مفهوم سنتی لوسترها را به روش های جدید و ابتکاری تغییر میدهد.

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. با خرید و یا ساخت محصولات چوبی، شما یک فضای زندگی لذت بخش دارید که تمام ایده ها و خلاقیت های دکوراسیون منزل چوبی شما را نشان می دهد. بهترین چیز در مورد تزئینات چوبی این است که می توانید به راحتی دکوراسیون خود را آنگونه که می خواهید ایجاد کنید. لازم نیست که طرح ها به صورت پیچیده باشند. فقط چیزی ایجاد کنید که متناسب با دکوراسیون فعلی فضای زندگی شما باشد.

ایده های دکوراسیون منزل و طراحی داخلی

دراسپرلوس دکور شما می توانید ایده های عالی برای دکوراسیون منزل خود را مشاهده کنید. یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.
شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰
 ۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴
۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲
۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹
شما می توانید با گردش در اسپرلوس دکور ، از ایده ها موجود لذت ببرید و نظرات خود را در مورد تزئینات چوبی منزل با ما در میان بگذارید. همچنین  برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
در حال حاضر در اسپرلوس دکور انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب  طراحی و ساخته می شود.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:04

جالب است بدانید که نقاشی یکی از اولین هنرهای بشر می باشد که از دیرباز برای بیان احساسات و شرح حوادث از آن استفاده شده است. بعضی از قدیمی‌ترین تصویرهایی که بر لوح‌های سنگی در اماکن باستانی و یا غارها ثبت‌شده، نشان می‌دهد که حتی انسان‌های اولیه نیز از این هنر استفاده می‌کرده‌اند. برخی از افراد قدمت نقاشی را از زبان نیز بیشتر می‌دانند. نقاشی کشدن روش های مختلفی دارد که هر یک از این نوع تکنیک ها به نام خاصی معروف می باشند اما امروز در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا درباره نقاشی فانتزی مطالب جالبی را برای شما بیان کنیم و به تعریف آن بپردازیم و به بررسی اصول اولیه برای نقاشی فانتزی نیز خواهیم پرداخت. اگر شما هم نیز علاقه مند به مبحث نقاشی فانتزی می باشید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

منظور از نقاشی فانتزی چیست؟

نقاشی سبک‌ها و روش‌های مختلفی دارد که برای منظورهای مختلف استفاده می‌شود. اما یکی از این نوع نقاشی‌ها، نقاشی فانتزی است که در سال‌های اخیر ابداع شده و شاید بتوان گفت منشأ پیدایش آن را شرق آسیا می باشد.

نقاشی فانتزی مثل برخی سبک ها در آموزش موسیقی نوین است و با ایجاد نوآوری تلاش دارد تا مسیرهای جدیدی را خلق کند. در این سبک نقاشی، اجزای طرح به‌صورت سمبلیک اما غیرواقعی نقاشی می‌شود. کارتون‌های آسیایی را قطعاً دیده‌اید، شخصیت‌هایی با چشم‌های گرد، موهای متفاوت و اندامی شبیه انسان که جزئیات آن تغییر کرده است. یکی از نام‌هایی که روی این سبک نقاشی می‌گذارند انیمه ‌Anime است. انیمه در حقیقت یک سبک طراحی با دست یا کامپیوتر است که ابداع آن از ژاپن شروع شده است.

با دیدن یک نقاشی فانتزی می‌توانید پی ببرید که به یک انسان نگاه می‌کنید یا یک حیوان. شاید حتی نوع حیوان را نیز بتوانید حدس بزنید، اما ازنظر جزئیات با نقاشی رئال آن تفاوت‌های بسیاری دارد.

توجه داشته باشید که از دید اهالی هنر، نقاشی فانتزی ممکن است تعاریف مختلفی داشته باشد، اما چیزی که امروز در دنیای مجازی مطرح شده و کاربران در پی آن هستند، این دست نقاشی‌هاست که به انیمه نزدیک است.حال در ادامه به بیان اصول اولیه برای نقاشی فانتزی بپردازیم.

اصول اولیه برای نقاشی فانتزی

طراحی کاراکتر و نقاشی فانتزی فرآیندی است که بعد از شخصیت پردازی صورت می گیرد و شامل تعریف کاراکتر از طریق ویژگی های ظاهری آن می باشد.باید کاراکتر ها را چه انسانی باشند و یا غیر انسانی، تا حدی خیالی در نظر بگیریم. و هدف اصلی جلب رضایت خالق آن و همینطور عموم مخاطبین باشد.
در حالیکه طراحی کاراکتر اولیه از این موجودات خیالی ( علایق، ترس ها، و رفتارها) ممکن است نیاز به تلاش ذهنیی کمتری داشته باشد، فرآیند تحقق بصری این موجودات نباید ساده باشند.

به همین دلیل است که بسیاری از نویسندگان و خالقان کاراکتر ترجیح می دهند بر افراد حرفه ای و متخصص تکیه کنند.

همه چیز را ساده کنید

اگر درباره‌ی کشیدن کاریکاتور چیزی شنیده باشید مطمئنا با این پیشنهاد موافق هستید. شاید متوجه شوید شخصیت کارتونی که می‌خواهید نقاشی کنید جزئیات زیادی دارد و گاهی کپی کردن همه‌چیز غیرممکن است. خبر خوب این است که برای کشیدن یک شخصیت کارتونی زیبا و فوق‌العاده مجبور نیستید این کار را بکنید، بلکه باید روی شکل‌ها، خطوط، جزئیات و سایه‌های ساده‌تر تمرکز کنید. علت‌اش این است که کشیدن شخصیت‌های کارتونی با ترسیم خطوط ساده بهتر جواب می‌دهد.

بسیاری از آدم‌ها با افزودن هرچه بیش‌تر جزئیات به نقاشی‌شان وقت زیادی را تلف می‌کنند اما در نهایت تصویری شلوغ و آشفته به دست می‌آورند. چیزهایی مانند چین و چروک‌های کوچک، یا هر تار مو نقاشی شما را بهتر نمی‌کند. برای همین لطفا تمام تلاش خود را بکنید تا خطوط و اشکال را ساده نگه دارید. در نهایت کمی سایه بزنید تا نقاشی‌تان تمیزتر شود.

اشیا را از داخل ترسیم کنید

ممکن است وقتی برای اولین به این عنوان نگاه می‌کنید فکر کنید منظور ما نیرویی ماورایی است که شما را قادر می‌سازد به‌طور فیزیکی داخل اشیا بروید، درست است؟ خوب، از آن‌جا که درباره‌ی نقاشی صحبت می‌کنیم، منظور من این است که قبل از شروع نقاشی باید حداقل تصویری واضح از پیکره (فیگور) کارتون داشته‌باشیم تا بتوانیم تناسب اجزای مختلف را حفظ کنیم. مثل این‌که ما استخوان‌ها و عضلات هر فرد را نمی‌بینیم اما وجود دارند. مهم است بتوانید هر بخش از پیکره‌ی کارتون را تخمین بزنید.

برای روشن‌تر شده مفهوم می‌توانم یک مثال ساده بزنم. ترسیم یک شخصیت کارتونی را مانند ساختن یک خانه تصور کنید. همه‌چیز باید به ترتیب انجام شود. شما نمی‌توانید قبل از ساختن دیوارها یا کف، سقف را بسازید. بلکه دیوار را می‌سازید و بعد از آن طراحی داخلی را اجرا می‌کنید. برای این‌که همه‌چیز را تحت کنترل داشته‌باشید باید اول یک طرح خام از شخصیت کارتونی داشته‌باشید. این مانند یک برنامه برای طرح نهایی است. اگر واقعا نمی‌توانید نسبت اجزای پیکره‌ی کارتون را به خوبی تخمین بزنید، دوره‌ی طراحی آناتومی را بگذرانید تا قبل از شروع کشیدن کارتون پیش‌زمینه داشته‌باشید.

اغراق کنید

من مطمئنم مادرتان هیچ وقت چیزی درباره‌ی دروغ گفتن به شما یاد نمی‌دهد، اما اغراق در طراحی یعنی شما مجبور نیستید شخصیت کارتونی را مانند یک فردی عادی ترسیم کنید. به قول پیکاسو “هنر دروغی است که حقیقت را می‌گوید”،‌که البته معنی‌اش این است تصویر بازنمایی از واقعیت است. این دقیقا زمانی اثبات می‌شود که پرتره‌ی افراد را ترسیم می‌کنید. برخی آدم‌ها تصویری را می‌خواهند که یک هنرمند مشهور نقاشی کرده‌باشد، تصویری که هنرمند در آن برخی از ویژگی‌های زشت چهره‌شان را حذف می‌کند تا زیبا به نظر برسند. بر همین اساس شخصیت کارتونی هم باید یک واقعیت اغراق‌شده باشد. از این رو خلاقیت این‌جا بسیار مهم است.

مثلا گاهی یک شخصیت با ۳ انگشت برای کودکان ستودنی‌تر و دوست‌داشتنی‌تر به نظر می‌رسد. مطمئنا این سوال به ذهن مخاطب می‌رسد که چرا برای چنین شخصیتی ۳ انگشت طراحی می‌کنید؟ جواب آن بسیار ساده است: “چون خیلی بهتر به نظر می‌رسد”.

دوباره ترسیم کنید

این آخرین مرحله است که باید تغییرات جزیی بسیاری را اعمال کنید تا نقاشی‌تان تمیزتر به نظر برسد. حتی می‌توانید اشیا را بچرخانید تا ترکیب بهتری به دست بیاورید یا طرح کلی و جزییات دیگر را دوباره ترسیم کنید. هم‌چنین می‌توانید قبل از شروع طرح اولیه ترکیب جزئیات را آماده کنید تا برای نقاشی‌تان پیش‌زمینه‌ای فوق‌العاده داشته‌باشید.

آموزش نقاشی فانتزی

قدم اول

وقتی شخصیتی به ذهن‌تان می‌رسد، برای ترسیم طرح کلی باید از سر شروع کنید. تمام چیزی که نیاز دارید یک دایره است. دایره به شما کمک می‌کند نسبت سر به دیگر اعضای بدن را تعیین کنید.وقتی دایره تمام شد، با ۲ خط عمودی و افقی که مانند تصویر زیر یک‌دیگر را قطع می‌کنند، محورهای صورت را ترسیم کنید. این خیلی مهم است چون به شما کمک می‌کند از عدم تقارن چشم‌ها، بینی و لب اجتناب کنید.

قدم دوم

برای شروع چشم‌ها، ۲ بیضی ترسیم کنید که به سمت پایین محور عمودی متمایل است. فراموش نکنید بین چشم‌ها فاصله بگذارید تا بعدا برای کشیدن بینی فضا داشته‌باشید. این فاصله باید به اندازه‌ی یک بیضی چشم باشد. در این مرحله شما یک چشم دیگر در وسط ترسیم می‌کنید تا برآورد بهتری داشته‌باشید.

قدم سوم

می‌توانید بالای چشم را کمی کلفت‌تر کنید تا مژه‌های شخصیت را بسازید. پس از آن، می‌توانید سراغ ترسیم ابروها بروید. نقش ابرو بسیار مهم است چون حالت روحی شخصیت را بیان می‌کند. در این تصویر می‌خواهیم تعجب را بیان کنیم، پس ابتدای ابروها را به سمت بالا ترسیم می‌کنیم که به محور عمودی نزدیک‌تر است. در آخر، وقتی مردمک چشم‌ها را ترسیم می‌کنید، یک فوت کوزه‌گری که همه‌ی کارتونیست‌ها از آن استفاده می‌کنند این است که مردمک‌ها را به سمت محور عمودی متمایل کنید تا شخصیت بامزه به نظر برسد.

یک فوت کوزه‌گری دیگر: شما می‌توانید با اضافه کردن یک خط کوچک زیر مردمک، حالت چهره‌ی شخصیت را نمایان‌تر کنید. این نوعی چین و چروک است.

قدم چهارم

این مرحله‌ای مهم است که شما آزاد هستید هر طور می‌خواهید شخصیت‌تان را طراحی کنید. چهره‌ی یک شخصیت کارتونی در اصل از ۲ مولفه تشکیل شده که لب و چشم‌های شخصیت است. اما بخشی که سن شخصیت را تعیین می‌کند فک است. فک تعیین می‌کند شخصیت پیر است یا جوان. در مثال پایین قرار است شخصیت جوان باشد.

قدم پنجم

به نظر می‌رسد ترسیم بینی کمی مهارت لازم داشته‌باشد. من توصیه می‌کنم جزئیات را ترسیم نکنید. کمی تغییر در نوک بینی تاثیری شگفت‌انگیز خواهدداشت. هم‌چنین می‌توانید فقط یک طرف بینی را ترسیم کنید. علت‌اش سایه‌ای است که در سمت مخالف نور ایجاد می‌شود.

قدم ششم

حالا سراغ ترسیم دهان می‌رویم. در طراحی کارتون، دهان کاملا با دهان انسان متفاوت است. به جای ترسیم لب بالا و پایین می‌توانید به سادگی یک منحنی ترسیم کنید که حالت شخصیت را در حد کفایت نشان می‌دهد. من در این مثال می‌خواهم یک کودک معصوم داشته‌باشم، پس یک خط منحنی رو به پایین یک این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

قدم هفتم

گوش‌ها از رو به رو دیده می‌شوند، پس شما حفره‌های داخل گوش را نمی‌بینید. شاید برای ترسیم گوش به کمی تمرین نیاز داشته‌باشید، چون ظاهرا گوش در مقایسه با دیگر اجزای صورت جزئیات بیش‌تری دارد و مهارت بیش‌تری را از سوی کارتونیست می‌طلبد. اما به هر حال باز هم با خطوط ساده ترسیم می‌شود.

قدم هشتم

اکنون شما همه‌چیز را، به جز مو، ترسیم کرده‌اید. این آخرین قدم برای ترسیم چهره است. نترسید، چون موی شخصیت کارتونی به سختی موی انسان واقعی نیست. من در این مثال موی بچگانه‌ی یک پسربچه را می‌خواهم، پس با دقت انحناها را در اطراف سر طراحی می‌کنم تا بخش مو با بقیه‌ی چهره متناسب بماند.

برای هر شخصیت کارتونی که چهره‌اش از رو به رو دیده می‌شود، می‌توانید این مراحل را طی کنید. شما می‌توانید از این راهنما برای ترسیم شخصیت‌های مانگایی که دوست دارید، استفاده کنید. این‌جا خلاقیت شما بسیار مهم است چون برای خلق شخصیت‌های دیگر شاید لازم باشد، بیرون از چارچوب همیشگی فکر کنید.

پس از خواندن این راهنمای قدم به قدم نقاشی فانتزی را تمرین کنید،تا فرایند طراحی را به خوبی درک کنید. پس از آن خودتان می‌توانید شخصیت‌های دیگری را، مانند جادوگر، یک دختربچه یا یک پیرزن خلق کنید.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:02

یکی از راهکار برای خرید خانه ارزان قیمت خرید خانه های نوساز به شکل قولنامه ای است. بازار مسکن چند سالی است که در رکود به سر می برد. با این حال به گفته بسیاری از مشاوران املاک، هنوز هم خانه های متراژ پایین طرفداران خاص خود را دارد و وام های مسکن بیش از همه برای خرید این خانه ها مصرف می شود.

قولنامه قراردادی است که بین خریدار و فروشنده منعقد می‌‌شود و طرفین موظف می‌‌شوند که مفاد قولنامه را بدون هیچ کم و کاستی و آنگونه که در قولنامه ذکر شده است، اجرا نمایند.

در صورتی که یکی از طرفین موارد ذکر شده در قولنامه را آنطور که هست اجرا نکند، طرف مقابل می‌‌تواند در دادگاه علیه او شکایت کند. چرا که قولنامه قراردادی قانونی و در دادگاه دارای اعتبار است و رعایت موارد درج شده در آن برای هر دو طرف لازم الاجراست .

خرید خانه های نوساز به شکل قولنامه ای

در خرید خانه قولنامه‌‌ای نکات زیر را رعایت نمایید :

از شهرداری منطقه مورد نظر استعلام‌‌های مربوطه را اخذ کنید.زیرا:

  • به شما این اطمینان را می‌‌دهد که در خرید آن‌ها کلاه سرتان نخواهد رفت.
  • اطلاعاتی را در خصوص ملک همچون میزان میزان بدهی ملک، وضعیت تخریب و غیره در اختیار شما قرار می‌‌دهد.
  • این اطلاعات میزان اطمینان از خرید خانه قولنامه‌‌ای را حداکثر و میزان زیان‌‌های ناشی از آن را به حداقل می‌رساند.
  • می‌‌توانید به این نکته نیز پی ببرید که آیا خانه در رهن، وثیقه و یا توقیف است یا خیر.
  • سعی کنید مشخصات مالی خانه‌‌ای را که قصد خرید آن را دارید، با مشخصات درج شده در سند مطابقت دهید.
  • مواردی همچون تلفن، آب، برق، گاز، انباری و غیره را با دقت بررسی کنید تا مشخص شود که با آنچه در سند قید شده مطابقت دارد یا خیر.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

سایت چانچو خدمات درج آگهی املاک خود را به صورت حرفه ای و مجزا در دسته های ذیل فراهم کرده است، چنانچه شما قصد ، خرید یا فروش ، اجاره ، رهن ، تهاتر و مشارکت داشته باشید می توانید از طریق لینک های زیر به صفحه مورد نظر بروید :

آپارتمان

ملک کلنگی

خانه ی ویلایی

باغ ویلا

اتاق و سوئیت

اداری و تجاری

مغازه و غرفه

دفتر کار و مطب

زمین مسکونی و تجاری

زمین کشاورزی

زمین باغی

گلخانه و سردخانه

املاک صنعتی

انبار ، سوله ، سالن و پارکینگ

املاک دامداری ، طیور و آبزیان

رستوران ، تالار و سفره خانه

هتل ، متل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه

کارخانه و کارگاه

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 275 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:01

آلمان اولین تولید کننده کناف سقف است ، اما امروز بازار فروش آن بسیار رونق دارد. کناف را می توان رنگ آمیزی و طراحی کرد و همین عامل باعث شده تا استفاده از آن در بخشهای مختلف آسان باشد. وجود چنین ویژگی هایی باعث افزایش استفاده از آن شده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های کناف سقف کم هزینه بودن آن است. استفاده از کناف در طراحی های مختلف سقف هزینه کمتر و از همه مهمتر زمان کمتری نیاز دارد. به عبارت دیگر ، استفاده از کناف سقف باعث صرفه جویی در وقت شما می شود. از کناف سقف عمدتا برای پوشاندن سقف ساختمان ها استفاده می شود اما در موارد مختلف از کناف می توان به عنوان دیوار داخلی نیز استفاده کرد.

اجرای کناف باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود . افراد حرفه ای و باتجربه نظارت مستقیمی بر کل پروژه کناف کاری دارند و با کنترل کامل ، آنها می توانند کار شما را به سرعت انجام دهند. با انجام این کار ، دیگر ممکن است شاهد نقص در سازه نباشید ، و مشکلات همراه با شکاف در پارتیشن ها و سقف ، عدم تعادل ، عدم انطباق ، ایجاد امواج و برجستگی ها و… دیگر برای شما ایجاد نمی شود. یک حرفه ای می تواند کاری انجام دهد تا وزن سقف کناف فشار مستقیمی بر شکل اولیه ایجاد نکند. 
 

علت محبوبیت کناف سقف

اجرای کناف ارزان یکی از فعالیت هایی است که در شرکت مدرن سازان رادیس بصورت ویژه ارائه می شود . کناف یا تایل های گچی، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی دیوار و سقف و ….. از جمله دلایلی هستند که باعث محبوبیت این محصول شده است .

سقف های کاذب کناف ارزان‌ترین نوع در بین سقف‌های کاذب هستن و قیمت کمتری نسبت به سقف‌های یکپارچه و دکوراتیو دارند. هر چه مصالح قیمت کمتری داشته باشند می توانند در بازار مواد و مصالح محبوب تر باشند، مخصوصا اگر این قیمت پایین با کیفیت بالا ترکیب شود. کناف نه تنها موجب کاهش قابل توجه هزینه ها می‌گردد بلکه در تسریع فرایند ساخت نیز تاثیرگذار است.

لیست قیمت کناف

شماعزیزان می توانید جهت اطلاع از طرح و نمونه اجرای کناف و همچنین قیمت کناف با کارشناسان و مشاورین شرکت مدرن سازان رادیس تماس گرفته و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی radiscompany.com پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. شما را در انتخاب سقف و دیوار کناف مناسب راهنمایی می نماییم. با ما تماس بگیرید.

امیدواریم با دیدن نمونه های اجرا شده سقف کاذب کناف که توسط این مجموعه جمع آوری شده اند توانسته باشیم ایده های مناسبی برای اجرای هر چه بهتر کناف در منزل و محل کار شما ایجاد کرده باشیم. ما در ادامه این مطلب عکس هایی از مدل های جدید و متنوع کناف را برای الگوبرداری شما قرار داده ایم.

علت محبوبیت کناف سقف  علت محبوبیت کناف سقف  علت محبوبیت کناف سقف 

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 7 اسفند 1399 ساعت: 1:01

خبرنامه